17. januar 2013

Løver og stjerner!


Sammen med det lækre stjerne - og turkise merinould jeg viste i går - var der også disse to stykker lækker jersey med i pakken fra Strömming.

Som altid er det superlækker kvalitet og farverne er rigtig flotte. Jeg kan rigtig godt lide begge farvekombinationer og synes, at kombinationen af "stencil-løvehovedet" og stjernerne er så fin.

Jeg har tænkt mig at sy bluser til Magnus af "stjerneløverne". Trykket er skønt til drengetøj og jeg synes, at det er skønt med noget print til de lidt større drenge og kunne også fint forestille mig bluser til ældre drenge end Magnus på 4½år.
Og psst - der er kommet rævestof igen og kan også fås med sort baggrund.

Selvom det på ingen måde bliver lige så produktivt som sidste weekend - så håber jeg, at der bliver tid til at sy lidt i denne weekend også. Med så meget nyt og lækkert stof så kribler for at omdanne det til skønne (planlagte) ting ... Men først og fremmest skal jeg finde tid til at lave den længe lovede Stjernefant-DIY!

Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale

1 kommentar:

  1. Hvor er det bare lækkert med løverne...kan bedst lide den mørke...og klart fed til de lidt ældre børn også :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...