1. december 2012

Turkis - stjernetosse!


Der har desværre ikke været så meget at lave i butikken i dag,
men der er også julemarked i både Ridehuset og på Arkitekskolen
i denne weekend.

Forhåbentlig kommer der lidt flere besøgende i morgen :-)

Her får I nogle billeder af nogle af mine mange "stjerneting"
Jeg elsker jo stjerner og ved at, jeg heldigvis ikke er den eneste.
Nederst til venstre er min stjerneæske med "gave-stjerner"
- små udstansede stjerner, der er syet sammen
og klar til at sætte på som ekstra pynt, når jeg pakker gaver ind.

God weekend :-) 

14 kommentarer:

  1. Arkitektskolens julemarked er da først næste weekend, er det ikke??!!! Men ridehuset trækker garanteret mange, og så er der også bare hundekoldt. Jeg kigger ned en dag i næste uge :)

    SvarSlet
  2. Ah, tak Julia - det har du vist ret i :-)

    SvarSlet
  3. Jeg elsker stjerner og jeg håber jeg får tid i næste weekend til at kigge forbi jeres flotte butik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så er det da rette sted at gå hen - jeg er nemlig ikke den eneste "stjernetosse" i Smuksak :-)

      Slet
  4. De der hårbøjler du laver med stjerner, er de samme farve på forsiden som de er på bagsiden??

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, der er ikke stof på bagsiden - det ville også være synd og spild af arbejde ;-)

      Slet
  5. Tænker sådan på jer, og jeres manglende salg. Da jeg var forbi den anden dag, talte min veninde og jeg om at de nok var fordi det ikke lige var et sted man kom forbi uden at vide at det ligger der. Skal i ikke lave nogle rigtig sigende flayers og dele dem ud?
    Gode salgstanker

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine - ja, vi skal bestemt i gang med noget mere markedsføring :-)

      Slet
  6. Jeg sender alle mine tanker og positive karma for at der skal komme nogle flere kunder... Jeg har også været lidt "stjernetosset" igår, har lavet flettede stjerner af maskingtape:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi - og dine stjerner er så fine :-)

      Slet
  7. Jeg kigger forbi snart :-) og jo Arkitektskolens julemarked er først næste weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kig endelig forbi - og håber selv at få tid til at komme forbi julemarkedet næste weekend. Fine ting du laver :-)

      Slet
  8. Det ser så fint ud i jeres butik!! Og næste år, skal I da have en stand i Ridehuset. Det er en god anledning til at få vist sig frem og delt en masse visitkort ud :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Ja, det ville have været perfekt, hvis vi havde en stand i Ridehuset - men det er af praktiske grunde fravalgt.

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...