5. december 2012

Stribet uldbluse

I får lige et billede af min stribede uldbluse, som jeg syede i lørdags (ja, sammen med alt det andet jeg har vist de sidste dage!) Den er syet af 100% økologisk merinould-interlock - super blød og lækker. Jeg kan rigtig godt lide striber og synes, at den er blevet rigtig fin med de modsatrettede striber i halsen. Dog er halsåbningen blevet lidt stor - men så er det jo godt, at jeg har lavet mit kæmpe stjerneuldtørklæde ;-)

Det tager egentlig ikke særlig lang tid at sy bluser, men det er sjældent at jeg syr til mig selv. Jeg skal lige have rettet halsen til - også kan det være, at jeg skal have syet lidt flere bluser. Desværre har Susanna ikke mere uld i sin shop - så det må blive bomuldsinterlock i stedet for.

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!
    Merino-interlock lyder simpelthen SÅ skønt. Det kunne jeg godt nok godt have brug for er par meter af :-).
    Jeg var forbi butikken i dag og hilse på Heidi og Tina. Altså hvor er der skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj. Ja "søstrene" sagde, at du havde været forbi - måske vi ses en anden gang så :-)

      Slet
  2. Hvor er den fed, synes virkelig at halsen gør det sidste med de modsatte striber;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Josefine - ja, jeg synes også, at halsen er blevet fin :-)

      Slet
  3. Hold da op, alt det du fik syet på en fri aften. Det er det man kalder produktiv. Den ser rigtig fin og varm ud.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...