2. december 2012

Mit nye tørklæde

Jeg har lavet det lækreste tørklæde som jeg selvsagt elsker! Det er et kæmpe tubetørklædet syet af en meter 100% blød uldinterlock jeg har købt hos Susanna (desværre udsolgt). Jeg var lidt overrasket over størrelsen på stjernerne og synes de er for store til børnetøj. Så nu er det blevet til et kæmpe tørklæde som varmer dejligt nu, hvor det er blevet vinter!

Helt uvant var jeg alene hjemme i aftes og har fået syet en masse. Det er ellers lang tid siden, at jeg har haft tid ved symaskinerne - men en aften uden "forstyrrende drenge" så fik jeg både klippet og syet en masse. Bluser til drengene, stjernetørklædet + den lækre stribede uldinterlockbluse som jeg har på billedet og en ret omfattende testnederdel med dobbeltlæg og en masse improviserede detaljer. Jeg skal lige have taget billeder af resten - også skal I nok få dem at se :-)

Glædelig 1. advent



6 kommentarer:

  1. Øv et lækkert tørklæde :) Jeg har mindst tre tørklæder med stjerner, synes bare de er så rare :)

    SvarSlet
  2. Hvor fint! :) Tak for fin inspiration!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. Mega lækker tørklæde og glæder mig til at se dine nye ting:-)

    SvarSlet
  4. Hvor skønt med sådan en syaften! Det trænger jeg i den grad til. Dit tørklæde ser super lækkert ud :)

    SvarSlet
  5. Tak skal I have - jeg er så glad for det og har haft det på hele dagen selvom det egentlig var tænkt som et "udendørs-tørklæde" ;-)

    SvarSlet
  6. Så det var det, du tog billedet til :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...