20. december 2012

Juleudsalg i SMUKSAK

Hvis du ikke allerede har set det på vores hjemmeside - så holder vi juleudsalg i SMUKSAK, hvor der er 10-20% at spare på rigtig mange lækre produkter. Der er yderligere rabat på alle juleting - bl.a. kan du få Stines skønne strikkede kugler til halv pris! (billede) Jeg har udset mig en turkis kugle som jeg nubber i morgen!

Jeg har selv 20% på alle mine juleprodukter
og i morgen er der 20% på ALLE mine produkter
både TURKIS og minLaban

I morgen har jeg nemlig sidste vagt i SMUKSAK i år!
Jeg er der hele dagen 10.00-18.00
Så mangler du stadig et par julegaver eller noget unikt julepynt
så kig forbi - glæder mig til at se jer :-)

NB - vi har også åben lørdag og søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...