1. december 2012

Første dag i butikken!



Det er blevet d. 1. december - og første gang, at jeg skal stå i butikken
udover selvfølgelig i tirsdags, hvor vi havde officiel åbningsdag!

Har du planer om at kigge forbi SMUKSAK i weekenden
så sig endelig til og fortæl gerne, hvis du læser med her hos mig.

Gratis gavemærke
I hele december får man et af mine hæklede julegavemærker gratis
ved køb af mine produkter over 100,- kr.
- men kun når jeg selv står i butikken.

og følg med her på bloggen, for særlige tilbud og rabatter

Elefantastisk weekendtilbud!
I dag og i morgen er der tilbud på mine skønne elefanter
til blot 199,-kr! (normalpris 249,-)

HUSK KONTANTER!
Vi går stadig og venter på at modtage vores dankortautomat,
så indtil da - skal der betales kontant i butikken.
Så husk den (store) pengepung ;-)

Vi ses :-)

2 kommentarer:

  1. Sikken flot julepynt! Så fine farver. :o)

    SvarSlet
  2. Tak, skal du have - jeg synes også, at de hæklede "kugler" er rigtig fine og hyggelige at lave :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...