23. december 2012

Flade gaver

Vi skal give rigtig mange gaver i år til rigtig mange familiemedlemmer - men langt over halvdelen er flade pakker som indeholder billeder af drengene. Billeder er fantastiske gaver, men kræver rammer og indpakning. Helt uden tidsfornemmelse, mente jeg jo, at jeg selv skulle lave de fleste rammer - selvom jeg først fik billederne torsdag (i butikken hele fredag og ikke hjemme lørdag og søndag ...) Ja, så jeg måtte jo købe nogle af rammerne - men har skam lavet nogle fine nogle også - både med fint papir og med Hamaperler sammen med Magnus. (Billeder senere)

Her er nogle af de mange billedgaver - pakket i forskelligt dobbeltfarvet papir Dog her uden stjernepynt, der lige skal sættes på til sidst. Jeg mangler stadig at pakke en masse gaver ind til juleaften - men det er jo også først i morgen ...

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine pakker :)

    Får vi nogle af rammerne at se senere?

    Glædelig jul :)

    SvarSlet
  2. Lækre pakker :) Er sikker på de - og indholdet ;) - bringer glæde hos modtagerne.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...