12. december 2012

Det er koldt herude

Godmorgen! Klokken er 5.30! Det er alt for tidligt til at sidde i en bus på vej til banegården og nøj, hvor er det koldt! Det er bælgmørkt så det er ikke så nemt at se iskrystallerne på glasset i busskuret, men de er der og ser så kønne ud - selvom det er i 'natgadebelysning'.

Kan I have en dejlig dag - når I engang er stået op. Det er 12-12-12 i dag. Min mors fødselsdag og en masse forelskede pars kommende bryllupsdag ;-) (Og indlæg nr. 12 i december!)

3 kommentarer:

  1. Gud ja 12-12-12 det kan da kun blive en god dag. Kender detsvære alt for godt det med den tidlige start på dagen. Godt jeg har barsel, så har jeg jo altid muligheden for en lille lur senere;-)

    SvarSlet
  2. Å ja det er koldt. 12 grader frøs det her i morges så jeg er glad for at jeg ikke skulle helt så tidligt af sted. Hav en dejlig dag tros kulden.

    SvarSlet
  3. 12-12-12 det er fint:-)
    Sikke tidligt du er oppe -kunne forstå at du er lærer i Skive (selv lærer!) GODT juleferien venter forude:-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...