4. december 2012

Atter i butikken

Ja, så er jeg atter at finde i SMUKSAK

I dag er jeg i butikken fra kl. 10.00-17.30
Det er mange timer, at stå alene - så kom gerne forbi og sig hej,
og ta´ gerne pengepungen med og lad dig friste af vores
mange skønne produkter ;-)

Line har taget dette fine nærbillede af mine "stjerne-mobilsleeves" 
- og dem kan du i dag købe for blot 125,- kr!

Men kun i dag og ellers koster de 149,-kr

Jeg skal have taget billeder af alle de forskellige mobilsleeves
- for så vil de også komme til salg på bloggen til alle jer, 
der desværre ikke lige har mulighed for
at komme forbi Aarhus.

Kan I have en dejlig tirsdag :-)

3 kommentarer:

  1. De er bare så fine-jeg vil snart kigge forbi jer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er meget velkommen - men jeg er der først igen på tirsdag :-)

      Slet
  2. Dine ting i butikken er simpelthen så fine. Glæder mig til snart at komme forbi igen. Hvordan fungerer det med kun at være en i butikken ad gangen?
    For det er jo relativt lang tid man er der.
    Håber alt er vel. Det er desværre ved at være lang tid siden jeg er kommet omkring i blogland. Der er bare så meget andet der stjæler min tid.
    Knus Julia

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...