16. november 2012

Vind en skøn raket!


Heidi, der har Drengeting.dk har lavet en konkurrence særligt for mine læsere, hvor du kan vinde denne skønne træraket til under juletræet til en sød lille dreng - eller pige måske.

For at tilmelde dig konkurrencen, skal du tilmelde dig drengeting.dk´s nyhedsbrev på forsiden af hjemmesiden.

Derefter skal du skrive en mail til Heidi, hvor du skriver
at du deltager i FrkTURKIS-konkurrencen - på kundeservice@drengeting.dk 


Heidi finder en vinder d. 14. december og sender raketten - med mulighed for indpakning, så den er klar til at putte under juletræet :-)

Husk også, at der er gratis fragt og indpakning på Drengeting.dk helt frem til juleaften.

Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale

12 kommentarer:

  1. Jeg har straks sendt en email og håber jeg vinder konkurrencen om det fede raket. God fredag :-)

    SvarSlet
  2. Den er super fin - har lige delt konkurrencen på min blog www.MinKusineMaria.dk, hvor jeg skriver om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er så meget med i konkurrence, selvom jeg har en lille pige ;-)

    RegnbuebarnetVigga.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg er klart med! - og har netop sendt en mail afsted med krydsede fingre ;-)
    KH. Louise

    SvarSlet
  5. Den er så skøn! Jeg har også meldt mig til : )

    SvarSlet
  6. Så fin en raket:-) Jeg er også med,

    SvarSlet
  7. Så er det blevet den 14. december, og senere idag trækkes vinderen af vores lille konkurrence :-) Så har du ikke nået at deltage endnu, så kan du lige nå det....

    SvarSlet
  8. Jeg har lige skyndt mig at deltage, håber jeg nåede det. Var faktisk lige ved at købe raketten i en skøn lille legetøjsbutik i Amsterdam, men bestemte mig for et magnet puslespil.

    SvarSlet
  9. Så har vi fundet vinderen! Det blev Louise der var den heldige i denne omgang. Louise har selvfølgelig fået direkte besked :-)

    Husk at vi kører mange konkurrencer hvor man kan vinde skønne ting fra vores butik. En del af konkurrencerne kører på vores facebookside http://www.facebook.com/Drengeting.dk

    Husk også at I stadig kan nå at købe julegaver hos os- PostDanmark har bebudet ekstraordinær pakkeomdeling d. 22/12, så der kan bestilles helt indtil 21/12 kl 12:00 - og vi har mange gode tilbud her i julen! Kig ind og se på www.drengeting.dk

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...