19. nov. 2012

Sneakpeak 2

Indtil jeg forhåbentlig får tid til at tage nogle billeder af de færdige produkter, som jeg har meget travlt med at få færdiggjort til butikken - så må I indtil videre nøjes med et par sneakpeak af, hvad I fra d. 27. november kan købe i Smuksak

Alt er selvfølgelig håndlavet og unika
og som I kan se - så er der som altid masser af stjerner og turkis,
men også neon, tapet og patchwork.

Jeg synes, at det er meget svært at finde ud af,
hvor meget jeg skal lave af de forskellige produkter,
for det er ærgerligt både at lave for meget - men også for lidt.
Py, det er altid så svært at vide, hvad der sælger
og hvad der ikke gør ...

9 kommentarer:

  1. Uhh det ser spændende ud, Christine! Det er så fedt at følge jer Smuksakker! Glæder mig til at besøge jeres unika-butik - I skal nok få juletravlt ;o)
    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Hvor ser det spæende ud. Glæder mig til at se hvad dit sortiment kommer til at byde på.

    SvarSlet
  3. Det ser fint ud. Glæder mg til at se det hele færdiglavet!

    SvarSlet
  4. Velkommen til "piger" glæder mig meget over min udsigt ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Hvor ser det alt sammen så super super fint ud...!!! Glæder mig så meget til at se jeres butik. Måske man kunne finde et par julegaver :)
    Kh Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Lækkert, lækkert, lækkert :) Glæder mig til at se det hele live :)

    SvarSlet
  7. Hvor ser det spændende ud (:

    - Kit

    SvarSlet
  8. Nøj, hvor er det altså spændende!

    SvarSlet
  9. Dejlig farvepalet. Jeg kan rigtig godt li' de neon farvede knapper.
    God arbejdslyst, der er jo mange jern i ilden for tiden.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...