17. nov. 2012

Nye unikke visitkort + handtags

Hvis man har fulgt med her på bloggen et stykke tid - så ved I, at jeg er ret neurotisk, hvad angår mine visitkort. Alle mine visitkort er håndlavede og unikke - og de første mange hundrede har jeg håndsigneret ... Desuden har jeg lavet nye visitkort hver gang jeg skulle til et nyt marked m.v. - så jeg har efterhånden mange forskellige visitkort. Se de fleste af dem her: mine unikke visitkort

Så nu har jeg været i gang igen! Smuksak åbner lige om lidt (som du netop har kunne læse her) - og jeg har derfor atter designet og lavet nye og unikke visitkort! Denne gang har jeg dog valgt at printet min signatur. Til gengæld har jeg fastsyet et af mine nye skønne labels i hvert visitkort - og det synes jeg gør visitkortene rigtig lækre.
Billedet af bagsiden er desværre ret sløret
Selvom det er lidt tidskrævende at skære, folde, sy m.v. - så synes jeg, at det er hyggeligt at lave sine egne visitkort og det betyder meget for mig, at jeg selv har lavet dem og at de er unikke. Jeg er meget tilfreds med mine nye visitkort, der er lavet af grafisk tapet i 12 forskellige farvekombinationer.

Også har jeg lavet matchende handtags - som jeg også synes er blevet ret fine og selvfølgelig med turkis garn, men dog med printet stjernelogo.
Ja,så skal jeg bare i gang med at prismærke mine ting og lave produktlister ... men skal jo først liige være færdig med alle produkterne! Jeg håber jo, at få tid til at vise nogle af mine nye produkter her på bloggen inden åbningen - men det er ikke nemt at fotografere i gråvejr og jeg ved ikke, om jeg overhovedet får tid til det ... Har jo også et arbejde og nogle drenge, der skal passes ... Lidt flere sneakpeaks skal I dog nok få ;-)

8 kommentarer:

  1. Sikken et arbejde:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Mega fine, og god ide med selv at lave dem. Ser frem til, at I åbner :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine. Glæder mig til at se meget mere, om ikke andet så i IRL i smuksak.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte og unikke. Det ser så godt ud.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det fint ud!

    Men det giver da lige lidt ekstra arbejde, at lave visitkortene selv!

    SvarSlet
  6. Det må tage meget lang tid, at lave så flotte kort. Men resultatet er herefter. De er virkelig flotte.

    SvarSlet
  7. Du er så vild Christine...de er super flotte og gennemførte :-)

    SvarSlet
  8. Tusind tak skal I have :-)
    Og ja, det tager en del ekstra tid at lave visitkort selv, men jeg synes jo, at det er dét værd - og det godt ved det er, at man kan lave dem løbende og lave flere når, der er behov for det :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...