16. november 2012

Nu åbner vi snart!

Jeg har været nede og sætte dette fine skilt på døren ind til vores butik. 
Som I kan se, så har vi Grand Opening 
Tirsdag d. 27. november

På den ene side føles det som om, at der er lang tid til - for vi ville jo egentlig gerne åbne så hurtigt som muligt. Omvendt er det jo på den anden side stadig lige om lidt og vi har masser af praktiske gøremål inden åbningsdagen! Så vi har travlt med at gøre alting klar til at kunne byde jer ind i en lækker butik - snart!

God weekend allesammen :-)

Pst - I kan se lidt billeder her hos OhDeer :-)


10 kommentarer:

  1. kan nok forestille mig, at I har travlt. Held og lykke med åbningen:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Ih hvor jeg glæder mig. Har planer om at kigge forbi den 27.- men hvornår åbner I?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi regner med at åbne til normal åbningstid kl. 10

      Slet
  3. Det bliver så fedt...glæder mig til at se det hele samlet. God arbejdslyst med det sidste Christine...;-)

    SvarSlet
  4. Hvornår på dagen d. 27 og det receptions-style eller "blot" dørene åbner-åbning? Glæder mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi åbner kl. 10 - også er der forskellige overraskelser i løbet af dagen og reception senere, men dagen er ikke helt færdigplanlagt endnu ;-)

      Slet
  5. Nej hvor er det spændende Christine.

    SvarSlet
  6. Jeg gik forbi i dag ... dog inden skiltet var kommet i vinduet - men det skal nok blive rigtig godt, og jeg glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  7. Jeg synes, det er helt fantastisk, at det er allerede er virkelighed med butikken :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...