23. november 2012

Nogle af mine produkter i butikken

I får lige et billede af nogle af mine produkter i butikken.
Vi har fået en skøn disk med plads til rigtig mange ting
og her kan I så se nogle af mine.
Det er ret svært at tage billeder gennem en glasrude
men her ser I oppefra og ned:

Grafiske patchwork mobilsleeves syet af hver 24 små trekanter!
i 8 designs med egne stofknapper og neondetaljer.
*
Nedenunder et udvalg af mine omk. 20 forskellige
stjerne-mobilsleeves - også med neondetaljer.
*
Så er der resten af mine engang mange håndindbundne
notesbøger med stofomslag
*
Og nederst alle de hæklede gavemærker, 
der ikke var plads til i de to holdere jeg har købt til dem
og som står et andet sted i butikken 
*
Butikken ser allerede fantastisk ud - selvom vi stadig mangler en del
for at blive helt færdig til på tirsdag.
De næste dage skal I nok få flere billeder af mine ting,
men jeg har ikke nået at tage egentlig produktbilleder af det hele
så det bliver primært billeder fra butikken. 

20 kommentarer:

  1. Det ser jo stjernegodt ud!
    Jeg glæder mig til at se butikken og alle jeres sager i virkeligheden :). Jeg er helt vild med den disk!
    God arbejdslyst :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Maj :-) Kommer du på tirsdag?

      Slet
  2. Hej Christine
    Det ser smadder godt ud! Sikke et arbejde, der ligger bag!
    Bare jeres butik alene, er verdt et besøg helt fra Norge, synes jeg! :)

    Masser af held og lykke på vejen!

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville da være fantastisk at få norsk besøg! Du er meget velkommen Marthe :-)

      Slet
  3. Hvor ser det bare fint ud, og jeg glæder mig meget til, at se jeres butik på tirsdag, hvor jeg helt sikkert taget et smut forbi. Har allerede nu luret i vinduerne :-)

    SvarSlet
  4. Ih det bliver lækkert! Ved du hvornår i har åbent lige omkring jul?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er åbningstider på hjemmesiden - og vi har åbent alle dage frem til d. 23. december :-)

      Slet
  5. hvor ser det bare fedt ud :)

    SvarSlet
  6. Så flot! Mon I når at blive færdige?

    SvarSlet
  7. Så mange fine sager ;0)
    Det blir spændende for jer ... held og lykke

    SvarSlet
  8. Ej hvor der det lækkert ud!! Jeg kan ikke vente med at komme ind og se jeres fine varer! I er simpelthen for seje :-)

    SvarSlet
  9. Det ser helt vildt spændende og fint ud!!!!! Glæder mig til at se mere...

    SvarSlet
  10. Wow, uh altså, det ser bare så godt ud, bliver mere og mere spændt for hver gang I flasher billeder på jeres blogs. Jeg skal helt sikkert forbi på tirsdag - god arbejdslyst, det skal nok blive rigtig, rigtig godt.
    Er forresten vild med gavemærkerne med nodemotiver! Dem ku' der godt ryge et par stykker af i kurven!
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også personligt ret glad for noderne - og psst jeg har lavet dem i mange farver og der er skam også stjerner og hæklede "kugler" med noder ;-)

      Slet
    2. Uuuh, det lyder spændende! Tror ikke jeg kan nænne at bruge dem som gavemærker, jeg tænker lidt på at beholde dem til træet i år - de er skønne!

      Slet
    3. Tak Trine :-) Og ja, de egner sig fint til ophæng også ;-)

      Slet
  11. Det er helt pinligt... men jeg glæder mig som et lille barn til at besøge jeres butik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, nu lyder du som os Sara - men fantastisk at andre end smuksakkerne har det på dén måde :-)

      Slet
  12. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer - det er jeg meget glad for :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...