25. november 2012

Mine "småting"

Så kommer der flere billeder af mine ting, der allerede har fået en plads i butikken. De fleste af mine produkter er ikke særlig store - bogstaveligt talt. Derfor har jeg brugt en del tid på, at finde ud af, hvordan jeg gør dem mere synlige og indbydende.

Til mine stofknapper har jeg lave fine knapkort af karton med påsyet retrotapet og indsat label, hvilket får de små knapper til at fremstå ekstra fine - men stadig til en overkommelig pris af 35,-kr pr. kort med henholdsvis 3, 4 eller 5 knapper alt efter størrelse. Der er en masse knapper med stjerner, men også blomster og biler m.v. - Ja, også er der neonknapper i gul, orange og pink (se smugkig her)

Mine mini-stjerne hårnåle er også kommet på kort med 2 stk. pr. kort. Jeg har i år lavet mange flere farver så der nu er stjernehårnåle i 14 variationer! (dog mangler de nyeste stadig at komme på kort ... pyy!) Men så skulle der også være en matchende farve til enhver lejlighed ;-)


Og her er mine to holdere med hæklede gavemærker - julemærker(næstøverst til højre), diverse runde mærker med børnemotiver, retrotapet og noder m.v. - også en masse figurkort; æbler i mange farver, blomst, elefanter, biler og selvfølgelig stjerner. Desuden skønne retrodyr, som jeg desværre kun havde en lille tapetrest af, hvoraf der kunne blive 16 gavemærker.
I disken kan man også finde mine små patchworkpunge, der passer perfekt til alle sine kort og lidt mønter - samt nogle af mine håndsyede patchwork stjernerhårbøjler.

Jeg har også lavet hæklede "kugler" og skal pakke alle mit stjerne-pynt i dag - primært til at pynte i julen og på træet, men hvis man ligesom undertegnede er pjattet med stjerner, så er der også stjerneophæng, der sagtens kan bruges helårs f.eks. lavet af fint tapet. Det er temmelig gråt i dag her i Århus, så det bliver nok svært at tage billeder - men så må I jo komme ned i butikken og kigge :-)

6 kommentarer:

  1. Super flot løsning på "emballagen" til stofknapperne!! Det ser virkelig indbydende (fristende!) ud :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er super vild med dine stjerne-hårnåle.. er der evt mulighed for at købe dem via nettet hvis man nu bor på Sjælland og ikke lige kommer til Jylland? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du sender mig en mail - så kan jeg sagtens sende dig nogle hårnåle, de koster jo næsten ingenting at sende :-)

      Slet
  3. Hvor ser det bare fint og imødekommende ud!
    Glæder mig virkelig at at kigge forbi;-)

    SvarSlet
  4. Nej nogle fine ting du har lavet :-) glæder mig til at kigge forbi butikken :-) nu kan jeg se du laver stof knapper hvor store kan du lave dem? Det er til nogle puder i sofaen så de skal være rimelig store :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna :-) De største knapper jeg har er 5cm og jeg tror, de har en god størrelse til puder.

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...