27. nov. 2012

Grand Opening!


Ja, så er dagen endelig kommet, hvor vi kan byde jer inden for i vores skønne butik i hjertet af Aarhus: Borggade 10. Vi har knoklet de sidste mange dage i butikken og hver for sig, for at få vores produkter færdige og få dem lagt og hængt pænt i butikken.

Og glæd jer! Det er blevet en fantastisk butik - ja, en sand SMUKSAK!

Jeg har glæden af at kunne åbne butikken i selskab med de søde smuksakker Yana, Tine, Pernille og Stine. Vi åbner dørene kl. 10.00 og jeg er i butikken hele dagen frem til kl. 16.00, hvor vi holder en lukket reception for særligt indbudte.

Har du ikke mulighed for at kigge forbi i dag - så kom blot en anden dag. Vi har åbent alle dage frem til jul. Se åbningstider på hjemmesiden.

Husk kontanter!
Da vi ikke har nået at få vores dankortautomat, kan vi ikke modtage dankort de første dage. Så husk at tage godt med penge med ;-)

Jeg glæder mig til at se jer i dag - eller i weekenden, hvor jeg står i butikken både lørdag og søndag.

5 kommentarer:

  1. Held og lykke med åbningen, håber Smuksak bliver en stor succes. Det ser så fint ud på de forskellige billeder jeg har set rundt omkring. Desværre når jeg ikke forbi idag, men jeg kigger forbi inden længe. Rigtig god dag til jer alle :)

    SvarSlet
  2. håber i alle får en fantastisk dag :)

    SvarSlet
  3. Pøj pøj med åbningen. Jeg håber I får en rigtig god åbningsdag og at Smuksak bliver en succes for jer alle. Jeg bor desværre lidt langt fra Århus, men næste gang jeg kommer til byen, skal jeg helt sikkert forbi Borggade 10.
    Kh line

    SvarSlet
  4. Tillykke med åbningen :-)
    Håber jeg får mulighed for at kigge forbi i løbet af december :-)

    SvarSlet
  5. Der var SÅ fint i Smuksak, og så mange skønne sager. Jeg kommer forbi igen snart - med penge i pungen!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...