30. november 2012

Godmorgen vinter



Det er frygtelig tidligt her fredag "morgen"
men som mine faste læsere ved - så er jeg lærerinde
i Skive! ... Så jeg skal op kl. 5.00 for at nå toget.
Og i dag stod jeg op til snevejr.
Billedet er ikke taget med blitz - men under en skarp gadelygte.
Jeg har slet ikke set eller hørt, hvordan vejret bliver de næste dage
- får vi mon mere sne og vinter?

De fleste ligger forhåbentlig stadig og sover,
men omend det bogstaveligt talt er meget tidligt at sige
- så god weekend allesammen :-)

Og psst - kom forbi SMUKSAK i weekenden,
hvor jeg er der både lørdag og søndag ;-)

1 kommentar:

  1. Hvor er det dejligt med et tidlig morgen indlæg, som oven i købet er så aktuelt! :o) Ja, det er vinter i dag, og det blev lovet dalende temoeraturer under frysepunktet og sne i østjylland...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...