14. november 2012

Endelig!

Af praktiske grunde, der har været ret frusterende, har vi holdt adressen til vores butik hemmelig. Men NU er der lavet aftale om afhentning af nøglerne til Smuksak-butikken!

Og - det er i morgen! Vi får nøglerne til butikken i morgen! Bemærk udråbstegnene - det er virkelig en fantastisk milepæl for os! Vi har glædet os SÅ meget, men har ventet og ventet og ventet lidt mere - men nu er ventetiden forbi :-)

Nu er det så jeres tid til at vente - nemlig på at vi åbner butikken og det må I så i første omgang vente med at få en dato på ... Men det bliver snart!

Og hvor ligger vores skønne butik? Lige her:

18 kommentarer:

  1. Tillykke med nøglen!- adressen er noteret;-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor har jeg også haft mange gæt om hvor I mon skulle bo :-)
    Og hvor er det et fint sted i har fundet!
    Jeg går på arkitektskolen i nabogaden, så mon ikke jeg kommer til at kigge forbi ret tit ;-)
    Glæder mig til datoen!

    SvarSlet
  3. Tillykke med lokationen, kigger helt klart forbi når datoen er klar.

    SvarSlet
  4. Ha! Tænkte nok det var der :) Er det en del af den gamle papirbutiks lokaler? Ih, jeg glæder mig til reception. Håber sådan datoen passer ind i kalenderen, og ellers må der rykkes rundt på noget. Bliver det inden jul?

    SvarSlet
  5. Det er en rar fornemmelse, at vi endelig får den nøgle.

    SvarSlet
  6. Ej - så kan jeg jo også finde den ;0)

    SvarSlet
  7. Tillykke... Fantastisk adresse i har fået der!

    SvarSlet
  8. Fedt sted, havde gættet på det, eller tæt derpå.
    Glæder mig til at komme forbi!
    Stort tillykke!!!

    SvarSlet
  9. JUBIII! :) Vi ses - i vores butik (!!!) i weekenden ;)

    SvarSlet
  10. Fantastisk! Tillykke til jer alle! Glæder mig til at se jeres lækre bix :-)

    SvarSlet
  11. Nååå det har været derfor, at I ikke har ville svare på, hvor butikken kom til at ligge, men dejligt det nu er offentliggjort, og I kan tro, at jeg glæder mig til I åbner:-)

    SvarSlet
  12. Jubii, glæder mig til at komme ned i jeres butik:)
    -Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  13. YES! Det er lige rundt om hjørnet for mig. Lækkert! Og tillykke :)

    SvarSlet
  14. Jep,jeg ved hvor det er.
    Tillykke.

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  15. tillykke med butikken, glæder mig til at kigge forbi :-)

    SvarSlet
  16. STORT TILLYKKE til jeg allesammen :)
    Jeg glæder mig til at følge med fra sidelinien!

    Mange kærlige hilsner
    fra Marthe

    SvarSlet
  17. Hvor fedt... Glæder mig så meget til at kigge forbi :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...