27. november 2012

Billeder fra åbningsdagen

Her får I nogle billeder fra vores åbningsdag. Butikken er bare blevet så fin og det har været en rigtig dejlig dag. Vi har ikke været overrendt med besøgende - tirsdag er måske heller ikke den bedste dag at åbne på, men nu er butikken officielt åben og alle dem, der har besøgt butikken i dag har været meget positive og vi har fået så mange søde hilsner, blomster og gaver.
Dette er blot et udpluk af alle de fine ting vi har fået. De to billeder til højre er gaverne fra søde Tina&Heidi = OhDeer, som desværre ikke havde mulighed for at være med til åbningsdagen i dag, men syntes, at alle vi andre smuksakker skulle have en gave bestående af en SMUKSAK-kuglepen og nogle af deres skønne stjerneørestikker.

Den smukke buket til venstre kom med bud og er sendt særligt til mig fra mine forældre, der ikke kunne komme i dag - men selvfølgelig kommer og ser butikken en anden dag. Manden og svigermor var også forbi med en buket blomster - og i det hele taget er alle bare så glade og stolte af mig/os.

Jeg glæder mig allerede til at skulle stå i butikken i weekenden
og jeg kommer nok forbi næsten hver dag de næste mange dage
bare lige for at kigge - og blive bekræftet i, at butikken nu er åben :-)

17 kommentarer:

  1. Tillykke til jer alle med åbningen.Det ser skønt ud
    (butikken), næste gang jeg kommer til Århus kigger jeg ind. Held og lykke med julesalget. :)

    SvarSlet
  2. Endnu engang stort tillykke, og hvor var det hyggeligt lige at hilse på dig her i eftermiddags.

    Rigtig flot butik, og hvor ville jeg ønske, at jeg havde tid til at være med:-) Men måske det kommer, hvem ved?


    Kærligst Helena.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for besøget Helena - hyggeligt at møde dig :-)

      Slet
  3. Tillykke med butikken! Det har I bare gjort så fantastisk flot, er bare SÅ imponeret. Blev desværre forhindret i dag, men kommer helt sikkert snart forbi og nyder alle de skønne ting I har i butikken. Tillykke til jer alle 10 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi ses jo bare en anden gang Eva - og ja, det er bare blevet en smuk butik :-)

      Slet
  4. ENDELIGT billeder ;) Smuksak har været i mine tanker hele dagen - og jeg kan næsten ikke vente til det bliver torsdag! Håber i har haft en dejlig dag :)

    SvarSlet
  5. Endnu engang må jeg tilslutte mig koret, og sige at det virkelig ser godt ud.
    Jeg håber at nå forbi imorgen.

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med butikken,hvor ser det flot ud. Kigger forbi næste gang jeg kommer til Århus, selv om der nok går lidt tid!

    SvarSlet
  7. Åh, det ser rigtig godt ud, Christine - glæder mig sådan til at besøge butikken, skal bare liiiige over denne arbejdshurtel, jeg står i lige nu! (skal have skolehjemsamtaler denne og næste uge - pyha, godt det snart er jul).

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi ses Anna - jeg håber, at jeg er i butikken når du kigger fobi :-)

      Slet
  8. Tillykke med biksen. Jeg glæder mig til at besøge den snarest :-)

    SvarSlet
  9. Dejlige dejlige billeder. Jeg ville så gerne have været der, men glæder mig til min første vagt på torsdag.
    Ørestikkerne kan selvfølgelig byttes til turkise stjerner ;)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke Christine. Står du i biksen d 15 dec, da kigger jegnemlig forbi sammen med Lena fra bloggen mors tankeblog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg står ikke i butikken d. 15. - men jeg kigger selv forbi sammen med min bror, så forhåbentlig er det på samme tid så jeg lige kan sige hej til dig :-)

      Slet
  11. Tillykke med det - hvor ser det bare godt ud. Er sikker på det bliver et hit i Århus!

    SvarSlet
  12. Tusind tak for alle jeres hilsner :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...