25. oktober 2012

Sorelstøvler til "pigen"

I dag er der kommet endnu en stor kasse med posten. Den første kasse var til Magnus og indeholdt et par lækre Sorelstøvler, der matcher de støvler jeg købte til mig selv sidste år.

Nu er der så kommet en kasse til mig! Et par skønne "pigestøvler" - Youth Tofino. For med en fod på blot 22cm lang - passer jeg fint børnefodtøj! Jeg er meget glad for mine klassiske Sorel Pac-støvler, men disse nye støvler er væsentlig mere feminine og superfine til en "piget mor", der næsten altid har nederdel på - også om vinteren, hvor der derfor er brug for nogle varme støvler - men som selvfølgelig gerne må være fine og ikke for "vinterstøvle-klodsede".

Tofinostøvlerne kan også fåes i sort eller den fine, men lidt mere pigede støvet blå med pink-ternede snørrebånd. Jeg overvejede at få dem i sort, men synes at disse "winter white" er rigtig flotte og lidt anderledes - end altid at vælge "det sikre" og derfor også lidt kedelige (som jeg har en tendens til ofte at vælge ...).

Så nu kan vinteren bare komme an! Magnus og jeg er i hvert fald helt sikre på ikke at fryse på fødderne :-)
Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale

4 kommentarer:

  1. De er da så flotte - hvem der bare kunne passe superlativer, men jeg ligger lige mellem deres størrelser, øv!

    SvarSlet
  2. har du købt dem i danmark eller usa og er der meget at spare, hvis usa:)

    SvarSlet
  3. Uhhhe rbare helt vild med disse støvler, har dem selv i sorte, men holdfast de er fede i hvide også:-) Kunne være man skulle købe sådan nogle også, hvis man kunne passe dem:-( Glæder mig til jeres butik SmukSak åbner, er det her d. 1. nov.?

    SvarSlet
  4. de ser fantastiske ud, dem bliver du fin i

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...