12. oktober 2012

TURKIS labels!

Nøj, hvor synes jeg, at de er blevet fine og lige som jeg gerne vil have dem! Jeg har selv designet dem og fået dem lavet på Etsy hos KikiKreation - super god og meget hurtig service!

Jeg skrev til hende onsdag i sidste uge og allerede torsdag fik jeg et billede af det ene label og fredag fik jeg af det andet. Onsdag i denne uge blev de 700 vævede labels afsendt og i dag modtog jeg dem. Det må da siges at være god service og overraskende hurtig levering! :-)
Beklager de dårlige billeder. Jeg har taget billederne umiddelbart efter at jeg åbnede de temmelig fyldte æsker. De er leveret foldede og som en yderligere ekstra bonus - har jeg fået over 200 labels gratis! Kvaliteten virker rigtig god og jeg er vild med den turkise stjerne. Jeg er meget glad for, at jeg besluttede mig for at lave både de hvide og de sorte.

Prisen er også særdeles overkommelig - under 1 kr pr. label og det er inklusiv opsætning, vejledning og lidt dyr fragt(for hurtigere levering) 

Nu skal jeg så for alvor i gang med at sy produkter til Smuksak
og glæder mig til at sy mine fine nye labels i.
Og ja, jeg har valgt at bruge TURKIS på de fleste af mine produkter,
men laver også stadig nogle minLaban-drengeting

God weekend - og efterårsferie :-)

13 kommentarer:

  1. De er bare blevet SÅ flotte...glæder mig til at se nogle af dine kreationer ;-)

    SvarSlet
  2. Hej Christine
    Det er da de fineste labels du har designet og fået lavet! De passer så godt til dig, synes jeg, virkelig "spot on" : )

    Jeg går i disse dage og vurderer at få lavet mig nogle labels, det er da sjovt at sy ind i sit tøj, også om man ikke har tænkt sig at ligefrem starte stor-produktion af børnetøj, som dig. Jeg vil da lige kigge ind hos KikKreation på Etsy! :-)

    Glæder mig til at se hvad du laver i tiden fremover!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. ih hvor er de flotte!! jeg har også købt labels over Etsy, som er magen til min hovedbanner. prisen er god og de er meget fleksible ifht. størrelse, farver mm.
    kh viola

    SvarSlet
  4. Super flotte labels! Glæder mig til at stå i butikken og se dine og de andre kreationer live! ;-)
    Kh. Trine

    SvarSlet
  5. Hvor er de blevet gode Christine - og ja sikke en god og hurtig service. Det var da helt vildt. Glæder mig endnu mere til at modtage mine mærker nu :)

    SvarSlet
  6. de er altså bare super flotte :)
    hvordan gør du egentlig mht størrelser, kommer de til at stå i tøjet eller er det bare noget man skal huske?
    KH Micha

    SvarSlet
  7. Hold da bøtte de er flotte!! Jeg har det som Tine - glæder mig så meget til mine kommer. God arbejdslyst
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  8. De er blevet så flotte. Rigtigt fint med den turkis stjerne :)

    SvarSlet
  9. Hvor er de flotte. Lige dig.

    SvarSlet
  10. De er da super fine de mærker du har fået lavet - med stjerner og det hele.

    SvarSlet
  11. Står også og skal have lavet nye labels :-) dine har en rigtig god størrelse. Hvilken str label hedder det? Er der er bestillings nr? ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...