9. oktober 2012

Hurtig syning = sjusk!

Jeg skulle lige hurtigt sy en taske til computeren og det gik lige lidt for stærkt ...
Ideen er ellers fin - grov og mørk jeansstof med neon detaljer. Men nøj, hvor var det bøvlet at sy i og jeg er jo ikke flink til at bruge knappenåle ... Så ja, det blev en virkelig sjusket omgang quiltning! Velcrolukningen er blevet ok og matcher jo fint til den øvrige gule neon. Fóret er også hurtigt valgt og måske ikke det bedste valg ...
Nå, men jeg kan jo altid lave en anden, tænkte jeg - men det bliver ikke lige foreløbig da jeg jo har en del andre bolde at jonglere med allerede som du kan læse lidt om i mit forrige indlæg her

Jeg har rigtig mange møder af forskellig karakter, som fylder op i kalenderen og en laang liste over gøremål, hvoraf flere bliver gradvist mere presserende! I dag står den på forberedelse af studieplaner, hovedværker, eksamensopgaver og andre lærerinde-forberedelse - samt regnsskab og praktiske Smuksak-relaterede opgaver. Så jeg har travlt - ikke mere blog for i dag! ;-)

7 kommentarer:

  1. Har ingen forstand på syning, så du har sikkert ret, men synes det er en fin taske til computeren.
    Håber du når det hele.

    SvarSlet
  2. I mine øjne er din taske super fin(0:

    SvarSlet
  3. Jeg er nu altså også helt vild med tasken - detaljerne er det vist mest dig selv, der ser :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes nu den ser ret så fin ud, selv om du sikkert ser detaljer jeg ikke ser...
    Husk nu at trække vejret og kramme børnene!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  5. Kan nu godt se velkroen ikke vender ens men det er jo simpelt at vende. Ellers er det en lækker taske.

    SvarSlet
  6. Tak, hvor er I søde :-) Det er bevidst at velcroen vender sådan ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg syntes nu også den er ret fin. Men magter du lige som jeg ikke altid det med nåle i plade vat, så prøv at spraylime det fast. klip pladevattet 2-3 cm større end stoffet. spray lim på pladevattet (husk at dække af hvis du ligesom jeg bruger stuegulvet) og læg stoffet på. vupti nåle er unødvendige.
    Knus

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...