2. oktober 2012

Er du spændt?

Er det mon dig, der er den heldige vinder af et par lækre Sorel-støvler?

Tak for alle jer, der har deltaget og velkommen til nye læsere.
Desværre er der jo kun én vinder.

Der var hele 750 lodder i puljen

Og vinderen blev: Sara - som skrev: 
Orv! Sådan et par kunne jeg i hvert fald godt bruge :) Jeg starter i min første praktik som pæd.stud. i en børnehave, så det ville da være så rart at gå vinteren igennem med varme og tørre fødder... 1 lod til mig, tak!

Jeg kan love dig, at du bliver meget glad for støvlerne!
Tillykke Sara!

Du skal lige skrive en mail til mig, hvor du skriver hvilken model og farve du gerne vil have samt måle din fod - så sender jeg mailen videre og du vil modtage en skøn stor pakke om en uge :-)

5 kommentarer:

  1. Ej, Christine!
    Jeg troede da det var løgn! :)
    Hvor bliver det bare lækkert med varme, tørre fødder hele vinteren.
    Tusinde tak :)

    PS. sender dig en mail i eftermiddag...

    SvarSlet
  2. Ja tillykke Sara:-) Jeg er sikker på, at du bliver super glad for dem - jeg har slidt et par op, og nu må jeg vist ud og købe et par nye! Tak for en skøn give away, Christine!

    SvarSlet
  3. For satan da hvor er hun da heldig!!!!!
    Men oveni al den kvalme er det Sara vel undt :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...