3. september 2012

Sorel støvler til mor og søn

I dag kom disse skønne Sorel støvler med posten til Magnus - det er et par Yoot Pac Nylon i sort i str. 30, som skal holde hans fødder varme og tørre her til vinter - ligesom mine gjorde sidste vinter.

Mine støvler er faktisk helt identiske med Magnus´ da jeg har børnestøvler (se mit indlæg om "barnlige fødder") Så denne vinter kan vi gå i ens støvler. Jeg synes, at det er ret fantastisk, at mor og søn kan bruge samme slags støvler uden at de virker tøsede til Magnus eller drengede til mor - det er da ret unikt med unisexstøvler, der kan bruges af hele familien. Måske skulle manden også have et par engang!
Jeg er utrolig glad for mine Sorel støvler som jeg havde på hver dag hele sidste vinter og stadig efter at de egentlig var for varme at have på. Mine støvler er i str. 35 - så der er ikke så stor forskel på vores støvler, selvom sønnen er 4 år og moderen er 32 ... !

Vil du have mulighed for at vinde et par skønne Sorel støvler - så kig forbi min Sorel-giveaway


Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale.

2 kommentarer:

  1. De er super lækre. Jeg kunne godt finde på at købe et par til hele familien, men tror det bliver dyrt. Derfor håber jeg at jeg kan vinde det ene par i din give-away :-)

    SvarSlet
  2. Åh vad mina frusna fötter skulle vilja ha såna skor. Både fina och varma, perfekt!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...