10. september 2012

SMUKSAK i Århus

Som flere af jer allerede har set rundt omkring i blogland - så er jeg selvfølgelig en del af SMUKSAK: et nyt, spændende og ret fantastisk butikfællesskab bestående af kreative, skønne kvinder primært fra Århus.

Hjemmesiden er stadig under opbygning, men du finder den lige HER
Den er bygget op som en blog, hvilket giver dig mulighed for at tilmelde dig som fast læser.

Synes du ikke, at det lyder spændende?
Har du mon lyst til at være med - så læs Lines indlæg: "Er du en SMUKSAK?"

Der er også mulighed for at lave en kommissionsaftale og dermed få nogle af dine ting med i butikken. Hvis du er interesseret kan du læse mere på hjemmesiden og du er også meget velkommen til at skrive en mail til mig.

Jeg har meget travlt i disse dage - med at være lærerinde, halvsyge børn OG skal for alvor i gang med at lave produkter til når butikken åbner i midten af november! Py, der er meget at tænke på og jeg har i en længere periode måske haft lidt for mange lettere forvirrende og frustrerende, men også forventningsfulde tanker, til at køre rundt i hovedet med et par sammenstød ind imellem - hvilket desværre har resulteret i, at jeg nu er behandling for mavesår! Æv, det havde jeg ikke lige brug for oveni alt det andet ...

Men alt i alt - der sker mange spændende ting for tiden og jeg har alt for få timer i døgnet! Der bliver nok ikke tid til at blogge så meget, selvom der så sandelig er masser at blogge om! Jeg glæder mig meget til at kunne vise jer nogle af mine nye produkter, meeen jeg skal jo først lige have dem lavet ...

10 kommentarer:

  1. Det lyder bare rigtig spændende :) Altså det med butiksdelen, ikke mavesåret ;) held og lykke til jer alle.

    SvarSlet
  2. God bedring.. Glæder mig til at se dine nye ting, samt se butikken når jeg en dag er i Århus ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare flot det I har lavet. Tillykke tillykke! :-) Og AV! for den med mavesåret :-( God bedring!

    SvarSlet
  4. Rigtig rigtig fin ide, er allerede tilmeldt mig som fast læser på jeres side. Bor selv i hjertet af Århus, så glææææder mig voldsomt meget til at I åbner. Desværre er jeg lige nu under uddannelse, så har desværre ikke tid til at skulle være med hos jer, selvom det virkelig lyder tiltagende.
    Mvh Helena

    SvarSlet
    Svar
    1. Du siger bare til, hvis du skulle være interesseret i at være med Helena :-)

      Slet
  5. Tillykke med det kommende butiksfælleskab, det bliver da rigtig spændende. Sikke et fint fote der er af dig på hjemmesiden.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Uha hvor det lyder spændende...men det lyder da ikke særlig spændende med mavesår.Pas på dig selv i alt det nye! Denser fin ud den nye hjemmeside!

    SvarSlet
  7. Glæder mig rigtig meget til, at besøge jeres butik :) spændende projekt

    SvarSlet
  8. Måske har jeg gættet hvor det er ;))
    Ses kh Mette

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...