24. september 2012

Skønne Nyheder fra Strömming

Har I set alle de nye lækre økologiske metervarer hos Strömming Design!

På sådan en grå og blæsende septemberdag, er det fantastisk at stifte bekendskab med "Døgnpost", hvor jeg efter at have tastet 2x4 tal på magisk vis åbner en rød låge og en stor lyserød pakke kommer til syne.

Og trygt hjemme i varmen blev pakken åbnet og disse 5 skønne jersey var i:
Fine røde ræve  - og søde hvide svampe
Stormønstret "drengejersey" - og skønne giraffer (findes også i gul)

Den "grønne giraf" er mere klar grøn, men ellers passer farver fint og det er bare nogle skønne motiver og lækker kvalitet. Vaskemaskinen er allerede i gang også håber jeg, at få tid til at sy snart!

Lego Jack Sparrow er lige kommet med på billederne så I kan få en størrelsesfornemmelse af motiverne - især det STOR-mønstrede!

Svampestoffet er rigtig fint, men ikke til drengetøj - så det er godt, at jeg er begyndt at sy lidt pigetøj også. Hvis man syr pigetøj eller synes, at drenge kan gå i bambistof, så er der to fine bambitryk i lilla og i grøn

Dejlige farver og motiver til at lyse op på en grå dag,
hvor en snottet og feberrarmt vuggestuedreng er hjemme hos mor.
Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale.

8 kommentarer:

  1. Er helt vild med den gule med røde ræve? Men den kan jeg ikke finde på deres hjemmeside?

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kan heller ikke lige finde den - spørger lige Susanna, hvornår hun får det igen :-)

      Slet
  2. Sikke dog nogle lækker ting du har fået købt...

    SvarSlet
  3. Så fede.... Hvem der bare kunne sy(0:

    SvarSlet
  4. Jeg vil godt nok også gerne have fingrene i ræven....hvor er det lækkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe Hanne- den faldt jeg også for

      Slet
  5. Sikke mange lækre stoffer, den hjemmeside må jeg da ind og kigge på:-)

    SvarSlet
  6. Åhh, hvor bliver man fristet.... Men jeg skal have brugt noget mere i lagret inden der skal nyt til, øv... :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...