6. september 2012

En skøn butik med drengeting

Jeg har været på posthuset i dag for at hente en stor pakke.
En overraskelsespakke fra Heidi - fyldt med skønne ting til Magnus og Alfred.
Ja, der var næsten julestemning med alle de ting de har fået!

Det er vist ret tydeligt at jeg definerer mig som "drengemor", hvilket min blog bærer meget præg af især pga. de tre Boys Month temamåneder, der netop sætter fokus på ting til drengene. Også selvfølgelig fordi jeg er mor til to dejlige drenge.

Det var derfor ikke overraskende at Heidi skrev til mig.
Hun er kvinden bag en rigtig fin webshop udelukkende med ting til drenge!
Kig forbi www.drengeting.dk, hvor du finder
anderledes og udfordrende - kreativt og lærende
legetøj og ting til drenge 0-14år

Udover den blå og grønne madkasse, fik drengene også en fin ruminddel tallerken hver

Alfred fik et tog og en helikopter fra TOLO, 

- og et baby-bilrat (også TOLO), der kan sættes fast på bordet

Magnus fik et udfordrende kuglepuslespil med pirater

- og en brandbil rygsæk perfekt til børnehaveturene
Beklager billedkvalitet, fik først taget billedet efter at det var nødvendigt at tænde lys!
Tusind tak Heidi for alle de skønne drengeting!

Og der er jo mange flere drengeting og en masse gode tilbud lige nu på drengeting.dk. Du kan også smutte forbi facebooksiden, hvor der er nyheder og konkurrencer.

Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale.

1 kommentar:

  1. Hvor var du/I heldig. Dejligt at få sådan en lækker pakke. Knus Heidi

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...