21. september 2012

Mere neon

Jeg har været et smut forbi City Stoffer i dag og det er da sørme godt, at jeg ikke mangler stof - for lige når man kommer ind ad døren er der lige så fint lagt alle deres turkise jerseystoffer... Men standhaftigt nøjes jeg med at kigge og skyndte mig videre til mit ærinde i denne farlige butik!

Jep, jeg har købt mere neon til forskellige projekter som jeg håber, at kunne fremvise inden for en overskuelig fremtid ... Dog står den på 1-årsfødelsdag i weekenden, så der bliver desværre ikke sytid lige foreløbig.

God weekend allesammen :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud, glæder mig til at se hvad det skal blive til.
    Og stort tillukke med den lille gut!

    SvarSlet
  2. Uhh hvor ser det spændende ud.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  3. Nice... City stoffer er ellers et dyrt bekendtskab

    SvarSlet
  4. Er også bare vild med denne butik og kommer der tit, desværre også ofte en dyr fornøjelse, men de har virkelig meget lækkert derinde.-) RIGTIG GOD WEEKEND:-)

    SvarSlet
  5. Sikke en vilje styrke. Jeg kommer altid derfra med mindst to forskellige stoffer jeg bare måtte eje! Er det neonskråbånd?

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...