27. september 2012

Masser af små biler


Jeg har syet et par bløde smækbukser mere - til den nu 1-årige kravlende dreng.
De er syet ekstra lange og dejligt bløde i Hilco-interlock og med belægning i overdelen.
Stoffet er meget orange og når det er en "heldragt" så bliver han meget synlig.
Hilco-stoffet har jeg også i blå udgave i faststof. Jeg synes, printet er rigtig fint,
men der er godt nok mange små biler - det kan drenge godt lide :-)


Jeg har også syet et par lange smækbukser i stribet velour med gule detaljer,
men mangler lige at få lavet knaphuller og syet knapperne i ...

Der har ellers ikke megen tid til krea for tiden, da både Alfred og undertegnede har ligget syet med feber og forkølelse. Ja, herhjemme har vi allerede tændt for varmen!
Dog er det også blevet til en "tøse-bluse"(billeder senere) og jeg er i gang med at forberede produkter til Smuksak, men indtil videre fylder alle de praktiske ting meget, f.eks. har jeg netop bestilt nye labels som jeg glæder mig til at vise jer, når jeg forhåbentlig modtager dem om et par uger ...

9 kommentarer:

  1. Dejlige drengebukser. Og ja, hilco interlocken er simpelthen så dejlig blød!

    SvarSlet
  2. Wauw de er skønne. Jeg glæder mig til at komme og shoppe hos jer engang!
    ps. der er giveaway på min blog som du vil kunne lide : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  3. Åhhh de er lækre - fed farve...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Herlig bukse!
    Elsker det stoffet (har litt igjen selv som jeg går og sparer på). Storebroren her i huset elsker i allefall bilgenseren sin (den begynner å bli liten så kanskje jeg skal sy en ny med resten av stoffet...).
    Den blir mindre oransj etter noen vask ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har også haft det liggende et stykke tid. Jeg har syet en trøje af det og synes egentlig at det holder farven fint - men efter 10+ vask så er det vel ok, at tøjet ikke ser helt nyt ud mere ;-)

      Slet
  5. Hvor er de bare søde, og de ser ud til at være dejlig bløde! Gid jeg kunne sy!

    Hvordan går det med at få butikken på benene?

    God søndag!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...