16. september 2012

En yndig nederdel

Lyserød og lilla - rigtig pigefarver og derfor yderst sjældent at finde her på drengebloggen. Men nu har jeg syet denne nederdel med blomster og masser af vidde til den samme lille pige, som fik kjolen.

Der er tre store læg både for og bag, og en høj rib i taljen, så nederdelen kan bruges længe. Jeg har lavet en blind oplægning så kanten også er pæn indvendig når nederdelen svinges rundt.
Og her er et billede af den, hvor ribben er foldet ud og den hænger, men læggene stadig kan anes

Jeg er lidt i tvivl mht. længden, men den kan jo tilpasses med ribben.
Ellers synes jeg, at det er blevet en rigtig sød og yndig nederdel til en lille pige.

De store læg i faststof og rib i taljen, synes jeg er rigtig fint
- så jeg er allerede i gang med en tilsvarende nederdel til mig selv,
dog uden lyserød og lilla, da jeg heller ikke selv er vild med "tøsefarver"! ;-)

4 kommentarer:

  1. Den er vildt fin - jeg er (modsat dig) pjattet med stoffet. God idé med den høje rib - det gør jeg som regel også - det giver tøjet en lidt længere levetid.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Wauw, den er rigtig flot. God idé med den justerbare rib. Skøn lille detalje med stjernen i sidesømmet.

    SvarSlet
  3. Virkelig sød nederdel! Glæder mig til at se den i voksenversion også :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med tøse farver, og jeg syntes nederdelen er blevet super fin, skønt stof.
    Jeg har sjovt nok syet nogle i dag i ikke tøse farver, ja sådan kan det jo gå :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...