16. august 2012

Til regnvejrsdage

Solen skinner i dag, men når man bor i Danmark må man være beredt på et vis antal regnvejrsdage og være bekendt med den slidte floskel: "der er ikke noget, som hedder dårligt vejr - kun dårlig påklædning"

Løvinden har fødselsdag i dag og manden min har givet mig disse skønne Hunter gummistøvler som jeg har kigget på længe, men synes at de er temmelig dyre. Han fandt dem til langt under halv pris, men tilgengæld er de lige lidt for store. Med nogle tykke uldsokker skal de dog nok blive brugt en del i efterårsregn og vinterslud.

Jeg er på vej ud i solskinnet med en pylret vuggestuedreng, der skal blive hjemme i dag og i morgen pga. de ellers ufarlige, men mange små røde prikker. Det skulle måske dryppe lidt i dag, men der er vist ikke brug for gummistøvler i dag.

Ha' en dejlig torsdag derude :-)

7 kommentarer:

  1. Hurraaaaaaaa - stort tillykke. Jeg håber du får en hel fantastisk dag. Det er jo lige før man håber på regnvejr med sådan nogle fine gummistøvler.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Hip hip hurra og tillykke!!! Håber du får en skøn-skøn dag! (men ingen regn, tak - trods de lækre, lækre gummistøvler ;-))
    KH Bodil

    SvarSlet
  3. Tillykke med dagen, og der var du heldig!

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen. Sikke nogle lækre støvler. Mine er bare kedelig sorte...

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Tillykke Tillykke, Super flotte gummistøvler! Også en rigtig dejlig dag til dig :-)

    SvarSlet
  6. stort tillykke med fødselsdagen :)
    Fine støvler - skøn farve :)
    KH Micha

    SvarSlet
  7. Tusind tak for alle jeres lykønskninger. Det var en fin dag, men her i Århus fik vi en del regn - men jeg venter lidt med at tage gummistøvlerne i brug :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...