10. august 2012

Strömming Design - en skøn stofbutik

I min søgning efter lækkert stof med skønne prints fandt jeg frem til en lille svensk webshop med navnet Stömming Design. Da jeg var i tvivl om, hvorvidt man kunne få tilsendt til Danmark og om det overhovedet kunne betale sig mht. den desværre høje porto fra Sverige - så skrev jeg en mail til Susanna.

Og allerede næste dag fik jeg en mail tilbage, at hun havde ændret i portoberegningen og at evt. for meget betalt porto bliver tilbagebetalt. Desuden er alle priserne i svenske kroner, så det er slet ikke så dyrt - og slet ikke når det drejer sig om skønne økologiske jerseystoffer.

Se bare disse seks økologiske jerseystoffer:
Og jersey med retroprint til drenge og piger

Desuden fortalte Susanna at hun netop nu holde oprydningsudsalg i sin webshop, da hun fremover kun vil have økologisk stof samt stof og materialer til at sy stofbleer. Der er allerede meget, som er udsolgt - så skynd dig, hvis du vil nå og have nogle skønne og billige stoffer!(Edit - Blomsterpigen er udsolgt!)

Jeg har bestilt flere af ovenstående økologiske jersey og lidt til - en pakke jeg glæder mig meget til at modtage og sy lækkert tøj til drengene af. Ja, mon ikke det bliver til flere bodyer til Alfred og nogle bluser til Magnus. Det med fårene er da oplagt til nattøj, måske en heldragt eller måske matchende natbluser til drengene.

Susanna har også bloggen stömmingdesign, hvor du kan se de mange fine ting hun selv syr til sine børn og læse mere om hende og tankerne bag Strömming Design her. Strômming design har også en facebook-side lige her

I forbindelse med udsalget kommer der snart en giveaway her på bloggen, hvor du kan være heldig at vinde et gavekort til webshoppen! Så hold øje med bloggen - der kommer en giveaway i weekenden ;-)


Dette er et sponsoreret indlæg, men teksten og meningerne er mine. Jeg skriver kun om produkter jeg selv kan anbefale.

6 kommentarer:

  1. Uh, der er lækre ting og sager :)
    Hvor meget er 1 enhed stof?

    SvarSlet
  2. Ihh, en lækker butik! Der skal der vist lige ses lidt mere på, men må nok hellere vente til jeg ved hvor fulde mine hænder bliver.

    SvarSlet
  3. Tak for tip!
    Skønne sager :)

    SvarSlet
  4. Til info kan du også købe okø jersey stoffer hos stofstedet.dk
    god weekend ;0)

    SvarSlet
  5. ÅHHH - sikke nogen skønne stoffer - jeg skal vist LIIIGE der ind og kigge...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...