31. august 2012

Sidste chance for at vinde gavekort + ekstra præmie!

Så er det i morgen at jeg trækker en heldig vinder af et gavekort på 500 SEK til Strömming Design, hvor du primært finder økologisk jersey/interlock i skønne prints og flotte farver.

Der er netop kommet en masse nye skønne prints i webshoppen - f.eks. disse fire:
Beklager billedkvaliteten
Der er både noget til drengene og pigerne - og generelt synes jeg, at mange af dem kan bruges til begge køn.  

Også har jeg kigget på jeres ønsker mht. ekstrapræmien, hvor jeg trækker en ekstra vinder, der kan vælge mellem:

- En body eller bluse i stof fra Stömming Design
- Ti mønstervægte i ønskede farver
- eller en lille Elefant i selvvalgt stof

Du kan stadig nå at være med i lodtrækningen om gavekort og den selvvalgte ekstrapræmie - bare du når at tilmelde dig inden i morgen, lørdag d. 1. september - kl. 20.00

Jeg offentliggør vinderen søndag, hvor du også kan glæde dig til en ny og superskøn sponsorgiveaway! (se her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...