5. august 2012

Robottøj

Jeg fik lidt uvente sytid sent i aftes, ja nok nærmere i nat. Manden tog i byen og det lykkedes at få en pylret baby til at sove og undlade at vække storebror.

Også fik jeg syet en t-shirt til Magnus og en body til Alfred af det fine robotstof jeg lige har fået af Anna. Jeg klippede i stoffet samme dag som jeg fik det og nu er det også syet.

Det blev også til en body af dyreprintet fra S&S. Det er dog lidt tøset med pigeflodhesten og den lyserøde fugl fi midten, men stadig fin turkis så det går vel an.

God søndag :-)

10 kommentarer:

  1. Sikke produktiv du er. Mange fine ting de drenge kan klæde i. :)

    SvarSlet
  2. så fint- hvilket mønster bruger du til bodyer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fra Ottobre 1/2006 - der er også et bodymønster med amerikansk hals i et andet blad, men kan ikke lige huske hvilket nr.

      Slet
  3. Hvor er det nogle fine ting du har fået lavet! Fedt print, skal vist snart på jagt, men må nok hellere få lavet noget færdigt først.

    SvarSlet
  4. Sejt du syer bodyer .. Men det er jo også noget virkelig fint stof, og nej slet ikke piget... Den orange elefant holder det også lidt drenget :-)

    SvarSlet
  5. Synes absolut heller ikke det er piget.
    Lækker blog du har, er rimelig ny læser her, men er glad for jeg har fundet dig :)
    Hilsen
    Lea

    SvarSlet
  6. Fede ting - jeg har også brugt den turkise med dyrene til Karl. Overhovedet ikke tøset... vores drenge er jo SÅ maskuline at de kan bære det, ik?
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  7. Kjempefine! Og turkis er uten tvil en herlig farge!

    SvarSlet
  8. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...