20. august 2012

Luftballon body

Det første jeg har syet af den skønne stofpakke fra Strömming Design blev denne fine body. Luftballon-stoffet er interlock, som er dobbeltsidet og derfor lidt tykkere end jersey. Jeg har vasket det ved 40 grader og hængetørret stoffet i solen. Da det er bomuld er det krympet lidt, men ellers er det lige så fint som før vask. Farver og print har ikke ændret sig og selvom det ikke er tumblet er det dejlig blødt.

Da bodyen er syet i interlock er den varmere og mere "bluseagtig" end en jerseybody. Jeg har derfor lavet den lidt større så Alfred kan bruge den når det bliver lidt køligere.

Jeg synes, at det er blevet rigtig fin med stribede ærmer og skøn orange konstrast.

Og mens jeg syede denne body - har jeg taget billeder til en DIY.
Der er nemlig flere, som har spurgt efter en billedvejledning til knap-halslukningen. Den vil jeg gå i gang med at lave snarest så I snart vil få en DIY - Body m. knaphalslukning.

Bodyer til salg
Da jeg ikke syr to ens bodyer til Alfred, men har stof til en mere - er du velkommen til at skrive til mig, hvis du er interesseret i en tilsvarende body eller en i noget af det andet Strömming Design-stof.

Jeg syr bodyer i str. (50/56) 62-80 til 175,-kr. og 86/92 til 200,-kr. med enten knaplukning eller amerikansk hals/konvelutlukning. Priserne er plus porto

5 kommentarer:

  1. Så fin den ble :) Luftballongstoffet er bare sååå herlig, jeg har selv sydd en del i det, det er så godt og mykt :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor er den dog bare flot, en skam at jeg ikke længere har en baby (: Ser MEGET frem til en diy på den halslukning. Ha en god dag

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin - så skønne farver du har sat sammen:-)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have :-) DIY kommer snart

    SvarSlet
  5. Så snyggt det blev med orange till det tyget! Kul att se att tygerna blivit sydda i så snabbt!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...