12. august 2012

GiveAway: Stömming Design - gavekort [vinder fundet]

Jeg har rundet 500 faste læsere på min blog - og hvor er det fantastisk at der er så mange, der har lyst til at læse med. Det er utrolig motiverende og dejligt at vide, at der er så mange, som er interesseret i de ting jeg laver og skriver. Tusind tak for alle jeres søde kommentarer og mails jeg får fra mange af jer.

Også fortjener I da en skøn giveaway!


I samarbejde med Susanna, som er kvinden bag Strömming Design, kan du vinde et gavekort på 500 SEK til webshoppen, der rummer en masse skønne økologiske jerseystoffer og andre lækre tekstiler. Du kan se min præsentation af Strömming Design her.

Dette er en sponsoreret giveaway, men ved over 100 tilmeldte lægger jeg selv en ekstra præmie oveni!
Update: Se indlæg om ekstra præmie her

Du kan deltage på tre måder:

1 lod = kommentar med tilmelding

3 lodder = kommentar og link med ovenstående billede på egen blog

5 lodder = kommentar og link med billede og synes godt om Strömming Designs facebookside

Husk at skrive, hvor mange lodder du deltager med
og hvis du ikke har en blog, så husk at skrive din mail.

Vinderen bliver trukket d. 1. september.

Hvis du ikke allerede er fast læser, er du meget velkommen til at blive det,
men det er ikke et krav for at deltage.

Se vinderne her

146 kommentarer:

  1. Det er da en lækker give away du har her, den vil jeg meget gerne deltage i med 5 lodder! :-)

    Mvh Lisette

    SvarSlet
  2. Jeg snupper et enkelt lod :) kig forbi ovre ved mig, jeg har gang i to giveaways!

    SvarSlet
  3. Hold op en flot give away. Et enkelt lod til mig og en masse held.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn give away man SÅ gerne vil vinde.
    Tre lodder til mig:-)

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor ville jeg gerne vinde den skønne giveaway. 1 enkelt lod til mig.
    Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  6. Ih hvor ville det være lækkert at vinde. Jeg deltager gerne med 1 lod

    SvarSlet
  7. Hep hey! jeg vil da vildt gerne være med!

    3 lodder til mig

    Du kan evt. tjekke min give away ud her: http://missionidealvaegt.blogspot.dk/2012/08/give-away.html

    SvarSlet
  8. 5 lodder til mig... Håber sådan jeg vinder... Fingrene er krydsede...
    Kh Eline

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne deltage med et lod...

    SvarSlet
  10. Jeg er helt sikkert med på et lod. Og håber på det bedste!

    SvarSlet
  11. Uuuh, jeg er nødt til at smide et enkelt heldigt lod i puljen :-)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :0)

    SvarSlet
  13. Jeg er helt sikkert med på hele 5 lodder

    SvarSlet
  14. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Springer på den fine give away med 1 lod

    SvarSlet
  16. Jeg vil da gerne være med på et lod:)
    lonesimfam@live.dk

    SvarSlet
  17. Snupper 1 lod og krydser fingre :)

    SvarSlet
  18. Deltager med 5 store lodder :o)

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne være med, 3 lodder til mig.
    Håber jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  20. Jeg er med på 5 lodder :-)

    Kh Nanna, Stjernepus

    SvarSlet
  21. Uhh, hvem siger nej til sådan en chance? 5 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  22. Jeg nupper et enkelt lod:-)

    SvarSlet
  23. 5 lodder til mig, tak. Vil virkelig gerne vinde til noget lækkert stof.

    SvarSlet
  24. Jeg hopper på med 5 lodder :)

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne have 1 lod ;-) dortemandersen@yahoo.dk

    SvarSlet
  26. Hej !! jeg deltager med 5 lodder
    med venlig hilsen
    Lissen!!

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :)
    Venlig hilsen, Line

    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
  28. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder. :)

    SvarSlet
  29. Jeg vil gjerne være med men 1 lodd :)

    SvarSlet
  30. uhmmmmm krydser for jeg bliver den heldige vinder, og smider hele 5 lodder i puljen

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne deltage med 1 lod.... :)

    SvarSlet
  32. Jeg vil gerne deltage med 1 lod...
    stineph@mail.dk

    SvarSlet
  33. Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre :)

    SvarSlet
  34. Jeg skal da også være med på et lod :)

    SvarSlet
  35. Jeg nupper 5 lodder (:
    Kig forbi mine giveaways!

    SvarSlet
  36. Tar 5 lodd og håper jeg blir den heldige vinneren.

    SvarSlet
  37. Jeg deltager gerne med 3 lodder Ü

    SvarSlet
  38. 5 lotter till mig :)) åhh håller tummar o tår :)

    SvarSlet
  39. Kör på 5 lotter:) wcollection@hotmail.com, hoppas, hoppas!

    SvarSlet
  40. Är gärna med, 5st lotter tack! :) www.lerolai.se

    SvarSlet
  41. Är med och tävlar med 3 lotter än så länge, vouffen@hotmail.com.

    SvarSlet
  42. Vilken fin tävling! 5 lotter till mig tack. Har länkat hit från min blogg, http://fridoli.blogspot.se/
    Mvh,
    Frida

    SvarSlet
  43. En lott till mig:-)

    Mvh Helene

    SvarSlet
  44. Nøj hvor er det en spændende GiveAway. Jeg håber du runder 100 tilmeldte, så der er en gave fra din hånd med ;-)
    Jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  45. Även om chenserna är små med EN lott, så är jag gärna med ändå.
    //Helena
    helenaj75@telia.com

    SvarSlet
  46. Jeg er med på 3 lodder ;0) Kh Dorthe

    SvarSlet
  47. Jag vill vara med och tar en lott och håller tummarna.
    Asa.Carlsson@besqab.se
    /Åsa

    SvarSlet
  48. Ih, jeg vil gerne vinde - 1 lod til mig.
    Anna

    SvarSlet
  49. Jag är med! 5 lotter till mig.

    SvarSlet
  50. Nøj hvor er det en fed give away. Vil så gerne vinde denne. Et spinkelt håb og 1 lod til mig.
    sok@youmail.dk

    SvarSlet
  51. Självklart är jag med och tävlar. Strömming har ju så härliga tyger :) Jag deltar med 5 lotter. Hoppas nu att jag vinner!

    Hälsningar Mathilda

    SvarSlet
  52. Jag vill gärna vara med med 3 lotter!

    SvarSlet
  53. Det er da en skøn give away. Den vil jeg gerne deltage i med 5 lodder.
    Kh Line

    SvarSlet
  54. Jag hoppas att jag har tur att få vinna med en lott :)
    (linda.aberg85@gmail.com)

    SvarSlet
  55. Vil gerne være med på 1 lod

    SvarSlet
  56. Går all in med 5 lodder:-)

    SvarSlet
  57. Hvor lækkert er det ik lige.. Jeg ved ik hvor mange lodder det bliver til.. Har ik nogen blog men har skrevet kommentar til giveaway samt er fast læser + liker facebook siden ;)

    Mvh
    cam_thisted@live.dk

    SvarSlet
  58. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    5 lodder
    FB Bernadett Rauski

    SvarSlet
  59. Jeg snupper 5 lodder og håber jeg er heldig - det ville da være så lækkert at vinde din give away

    Superprinsessen.dk
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  60. Uhh jeg snupper 1 lod og håber.
    Det er en skøn giveaway og blog.
    Heidi (hj-26@hotmail.com)

    SvarSlet
  61. Jeg er med på 3!! Kh Maria

    SvarSlet
  62. 5 lodder til mig - det ville være en fed første vunden give-away :)

    SvarSlet
  63. 1 stort lod til mig ;) jeg kunne godt fyre 500 bobs af derinde.
    Hilsner Christina
    Christinabramsen@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Det gavekort vil jeg bare rigtig gerne vinde! 5 lodder til mig ...
    Mvh Emilie

    SvarSlet
  65. Jeg vil da virkelig gerne at min første gevinst i en give-away skal være denne! 1 stk heldigt lod til mig, tak! :o)

    SvarSlet
  66. 1 lod til prinsessen. Har også smidt den ind på min giveaway side på bloggen, men ved ikke om det tæller, da det jo ikke er på forsiden. Your call.

    SvarSlet
  67. åh hvor fine stoffer - jeg deltager med 1 lod.
    janne@odont.net

    SvarSlet
  68. Så fine stoffer, 5 lodder til mig.

    SvarSlet
  69. 3 lodder til mig - jeg er nemlig ikke Facebookbruger:-) Skønne stoffer, de har i den butik.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  70. 5 lotter, jag tar gärna chansen att vinna strömmings fina tyger :-)

    SvarSlet
  71. Her er jeg da nødt til at være med - tre lodder af den forhåbentlig heldige slags :-)

    SvarSlet
  72. jeg prøver at optimere mit held med 5 lodder :)
    Knus

    SvarSlet
  73. Uha, jeg nupper et lod og krydser:-)
    carla-arthur@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Jeg vil gerne deltage med et lod.
    Anness@live.dk

    Hilsen Anne

    SvarSlet
  75. Hvpr kunne det være lækkert at vinde. Jeg vil gerne være med med ét lod. Jeg har forresten også en give away som næsten er turkis:-)

    Kh Gitte

    SvarSlet
  76. Hejsa

    Dejlig giwe away :-) Jeg vil meget gerne deltage med et lod.

    Mange hilsner fra Christina (christinakf@hotmail.com)

    SvarSlet
  77. Skøn give away! Jeg deltager med 5 lodder. Bedste hilsner Anette

    SvarSlet
  78. Hold da op en skøn give away.
    Tillykke med de mange læsere :-)
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    Du er også mere end velkommen til at kigge forbi give away'en på min blog.
    (frkhansen.dk)

    Hilsen Frk Hansen

    SvarSlet
  79. Let me be the one...jeg deltager med 5 lodder.

    knus

    SvarSlet
  80. For pokker da - 5 lodder til mig!! Gid man vandt... jeg syer allerede i hovedet...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  81. Hej! Jag deltar med 1 st lott i din finfina tävling!

    SvarSlet
  82. 5 super lodder til mig ;o)

    (Tjek min giveaway også. Måske den kan bruges til dine drenge ;o9 )

    SvarSlet
  83. 1 Stort lod.. og så glæder jeg mig til at følge dig :-))

    SvarSlet
  84. 1 lod til mig tak ,
    Indrapold@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Super fin Give Away, jeg er fluks med på 5 lodder :o)

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  86. Jeg nupper 1 lod :)

    Marlenekronborg@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Hvis jeg vinder skal jeg købe det finske giraf-stof! :D
    og så vil jeg gerne bede om 3 lodder - Tak ;)

    SvarSlet
  88. Dejlig giveaway, jeg er med på et enkelt lod

    line301 (at) gmail.com

    SvarSlet
  89. Jeg vil også gerne bede om 5 lodder tak : )

    SvarSlet
  90. Vil gerne være med på 1 lod, og ønsker et stort tillykke med de mange læsere! :)

    SvarSlet
  91. Sikke en lækker give away, jeg lægger 5 lodder i puljen og krydser mine fingre :)

    SvarSlet
  92. Mig mig mig, altså meget gerne ikk

    SvarSlet
  93. Uha, det vil jeg da rigtig gerne deltage i. Jeg kan desværre kun være med på et lod. Krydser fingre :0)
    Mvh. Sandra

    SvarSlet
  94. Jeg vil gerne være m,ed på fem lodder :)

    SvarSlet
  95. 5 lodder til mig :) krydser og håber virkelig at heldet er med mig :)
    Lenegk@ofir.dk

    SvarSlet
  96. Jag är hemskt gärna med och tävlar med en lott! :-)

    SvarSlet
  97. Jeg snupper også 3 lodder og så melder jeg mig da lige som fast læser :o)

    Linda

    SvarSlet
  98. Sikke en fantastisk giveaway, deltager med 5 lodder.
    Mvh Sigrid

    SvarSlet
  99. Vill gärna vara med och tävla om 5 lotter.

    SvarSlet
  100. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder og så ser jeg frem til at være fast læser herinde. Dejlig blog!

    Kh Rikke

    SvarSlet
  101. jeg vil gerne deltage med 5 lodder
    mvh dorthe

    SvarSlet
  102. 1 lod fra mig.. :) Man kan altid bruge lidt stof :)

    SvarSlet
  103. 1 lott för mig! :)
    Kom gärna och var med i min giveaway också vettja, symönster står på spel.
    /Agneta

    SvarSlet
  104. Jeg vil super gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  105. Sikke en lækker give away! Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  106. Flot giveaway, jeg vil gerne være med på 1 lod ;0)

    SvarSlet
  107. Very nice gift, hope for the best.ű
    3 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  108. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    3 lodder
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  109. Svar
    1. Glemte da lige mailen: m-lhc@hotmail.com

      Slet
  110. 5 lodder tar jag tack :)

    Her har link i bloggen min:
    http://actioonradar.blogg.se/2012/august/mer-tyg-ge-mig-mer-tyg.html#comment

    Liker redan Strömming på facebook.

    Mvh Miaa! :)
    miamakaron@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  112. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :)

    God weekend:)

    SvarSlet
  113. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  114. Tak for reminder. Vil meget gerne deltage med 1 lod!

    SvarSlet
  115. jeg vil også gerne deltage med 1 lod :) Emma

    SvarSlet
  116. Jeg deltage gerne med et lod:-)

    SvarSlet
  117. Skøn giveaway. Jeg deltager med 5 lodder og krydser fingre noget så grusomt :-)

    SvarSlet
  118. Fantastisk, fin give away! :)
    Jeg prøver lykken med 1 lod.

    SvarSlet
  119. Jeg snupper lige et enkelt lod her i sidste øjeblik :o)

    SvarSlet
  120. SÅ kan jeg da lige nå at være med på 5 lodder her i 11 time! Manden har lige bevilget mig en overlocker, så jeg skal i den grad ud og have jersey stof, så jeg krydser virkelig fingre:-)

    SvarSlet
  121. Jeg vil gerne være med på 1 lod...

    SvarSlet
  122. Hei, deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Et enkelt lod og masser af krydsede fingre til mig :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  124. Dejlig give away- 1 lod tak!

    Kh. Henriette http://gaardenoggaden.blogspot.dk/

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...