17. august 2012

Fantastisk stofpakke!

Jeg har været på posthuset og hente en fantastisk pakke fra Strömming Design.

Og i pakken var denne skønne stofbunke med jersey med fine print og flotte farver som jeg glæder mig til at skulle klippe og sy i - og ja, det bliver jo nok til bodyer og bluser til drengene. Desuden vil jeg sy ekstra bodyer og måske bluser til salg - så hvis du allerede nu kunne tænke dig en body af noget af stoffet her, så skriv gerne til mig snarest inden jeg begynder at klippe :-)

Alfred er også hjemme i dag fra vuggestuen - så I må lige nøjes med dette billede i første omgang, men der skal nok komme flere og ellers kan du se dem på Strömming Design

Og hvis du ikke har set det, så kan du vinde et gavekort på 500 SEK til den skønne svenske stofbutik lige her

Kan I have en dejlig weekend allesammen :-)

7 kommentarer:

  1. Eiii hvor ser det lækkert ud! Nu vil jeg tilmelde mig din giveaway og se nærmere på Strömming Design. KH Maria

    SvarSlet
  2. Ja det er da super fint! Det skal der nok bliver noget lækkert ud af : )

    SvarSlet
  3. Så fine stoffer. Er helt vild med det med husene på, men kan ikke se det inde på siden. Ved du hvad det hed?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie. Stoffet med husene er et af udsalgsvarerne og desværre udsolgt - ligeledes "garage-drengestoffet".

      Slet
    2. Øv, men tak for svar :) Det er ellers virkelig fint. Glæder til at se hvad du får ud af det.

      Slet
  4. Øj der er meget fedt. Luftballoner og giraffer. I love it. Var inde i butikken og lure. Regner med at det ef pr 10 cm man betaler, hvilket ikke fremgik særlig tydeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og der kommer snart mere girafstof - lidt a la det med fårene. Ja, det er pr. 10 cm og står på forsiden. Husk at det er i svenske kroner, som er lavere end dkkr :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...