9. august 2012

En pakke til stjernetossen

I min postkasse lå der forleden en pakke, der tydeligvis er til en stjernetosse. Pakken er fra søde Line, der har fulgt min blog længe og derfor ved, hvor glad jeg er for stjerner og elefanter.

Masser af stjerner udenpå og indeni. En skøn hagesmæk med prikker og elefanter til Alfred (se Lines DIY her) og en fin butterfly til Magnus. To neon balloner og 'stjernete' til mig.
Billedet er desværre blevet lidt sløret!
Tusind tak Line, sikke en skøn og betænkelig pakke, hvor der også var et kort med mange venlige ord vedlagt. Der står blandt andet, at hun har fulgt min blog så længe, at hun føler, at hun næsten kender mig. Er blogland ikke fantastisk, at sådanne bekendtskaber kan opstå selvom man aldrig har mødt hinanden.

1 kommentar:

  1. Giver dig så inderligt ret, blogland er vildt fantastisk!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...