1. august 2012

En ny tyttebøvs

Det er blevet d.1.august - og Alfred har haft første dag i vuggestuen. Det er samme sted som Magnus går i børnehave, men han gik i en anden vuggestue.

Det er en lille og hyggelig vuggestue, hvor børnene hedder tyttebøvser. Vi fik en fin velkomst og Alfred tog alle de nye indtryk og de andre børn rigtig fint. Jeg blev sammen med ham til de havde spist også tog vi hjem. I morgen skal han prøve at være der lidt uden mor også må vi se, hvordan det går - og hvem, der kommer til at savne den anden mest! Der bliver godt nok stille uden min lille trold herhjemme ...

4 kommentarer:

  1. Alt for fedt navn til ungerne - det er et af de mest kreative, jeg har set :)

    SvarSlet
  2. Åh hvor er tiden da bare gået stærkt!

    SvarSlet
  3. åh... allerede... kan da huske da du var til kreadag med den nyfødte lille stump... gosh...
    tid... er skisme noget sært noget...
    solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. Ja, vupti så har man et vuggestuebarn - selvom jeg bilder mig ind, at han er min lille baby ...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...