24. august 2012

Ekstra præmie - hvad vil I have?


Der er nu over 100 tilmeldte i giveawayen om et gavekort til Strömming Design - og som lovet kommer der en ekstra præmie; men hvad vil I gerne have??

Jeg havde egentlig planlagt, at ekstrapræmien skulle være en body i valgfrit økologisk stof fra Strömming Design - men det er måske ikke alle, der enten selv har eller kender et "bodybarn" (str. 50-92).

Så, hvad vil I gerne have?
Kig omkring på bloggen og skriv en kommentar med dit ønske også vælger jeg en eller måske flere ud som ekstrapræmie(r) :-)

God weekend allesammen

10 kommentarer:

  1. Jeg synes at body er en fantastisk ide, men jeg har jo også et bodybarn: )

    SvarSlet
  2. Ville helt sikkert blive begejstret for en lækker body til min dreng! Så det stemmer jeg for :) Du laver de fineste bodyer til de små poder :)

    God weekend

    SvarSlet
  3. Hvad med et par af dine skønne mønstervægte - det gad jeg enormt godt have...
    Kh Eline

    SvarSlet
  4. Måske en lækker t-shirt :)

    SvarSlet
  5. En af dine fine sommerhatte :-) som så nok må gemmes til næste år :-) eller en af dine fantastiske elefanter :-)

    SvarSlet
  6. Frit valg mellem body eller bluse (evt. kjole)

    SvarSlet
  7. Jeg ville blive glad for en body til min yngste ;)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Hvis jeg skulle være så heldig, så ville jeg blive ovenud lykkelig for en af dine fantastiske jersey bluser.

    SvarSlet
  10. Jeg ville blive helt vildt lykkelig for et par boxershorts el "lange underhylere" /natbukser til min søn ;o)
    kh Lene

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...