3. juli 2012

Ternede shorts

Magnus kan heldigvis passe det meste af alt det sommertøj jeg syede til ham sidste år
Han er nemlig bare blevet højere og højere - men ikke tykkere.
T-shirts og knickers/shorts er bare lidt kortere til ham i år.

Men lidt nyt tøj skal han da have - 3 nye t-shirts er syet og nu også et par
ternede shorts med kantebånd, som godt nok er blevet populære i år,
hvilket kan skyldes at Ottobre har et mønster i deres sommerblad og flere vist har 
opdaget Dana´s "Racer-shorts DIY" fra sidste sommer

Jeg har klippet til et par ternede knickers også, men det er ikke meget jeg får syet 
for tiden - men forhåbentlig bliver der mere sytid i sommerferien med manden hjemme

6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Vi er vist mange i blogland som er vilde med de køkkentern, jeg synes også de er skønne!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ternet stof er rigtig fint især til drengetøj synes jeg :-)

      Slet
  2. Lækre shorts og lækker DIY, den skal afprøves!

    SvarSlet
  3. De er bare rigtig fine - og DIY'en er lagt i mine gemmer på min blog. Sådan en jeg drømmer om at prøve, men måske ikke rigtig tør... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke så svært som det måske ser ud - bare kast dig ud i det ;-)

      Slet
  4. Hvor er de lækre! Jeg lurede på Dana´s DIY allerede sidste år, men hey I år kan knægten jo bruge dem, så skal da vist igang!
    Puha det her BM tema har allerede betydet op til flere ting på min to do liste og vi er kun 4 dage inde!!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...