20. juli 2012

Matchende futter

Det er de samme futter - lyset snyder bare!
Som lovet kommer der lige nogle billeder af futterne, 
der er syet til at matche regnbukserne.
Jeg har lavet dem ekstra lange i skaftet og uden fór, da de bare
skal holde fødderne tørre - men ikke varme for meget når de skal
bruges i solen - som vist i går

Ligesom på regnbukserne har jeg sat et "A-mærke" i,
hvilket jeg vil sætte i det tøj jeg laver til Alfred til vuggestuen.
De er ret simple at sy og sidder fint på fødderne.

8 kommentarer:

  1. Skal lige høre om du syr alm i dit regntøjsstof eller om du gør noget ekstra for at få vandtætte sømme. Skal nemlig ha lavet en hynde til min nye ladcykel, som gerne skulle kunne klare lidt vand uden at suge som en svamp.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke sat tætningsbånd i sømmene - og de holder fint tørt selv når han sidder i vådt græs/sand. Det her regntøjsstof er lidt gummiagtigt og lukker sig om stingene - men andet mere stift regntøjsstof vil give mere åbne syhuller.

      Slet
  2. Hvor er de skønne! Er hel vild med alt det du får pruduceret til dine drenge.

    SvarSlet
  3. Fantastisk idé!
    Lille A skal starte i inst om ca tre måneder, må da straks have lavet sådan nogle!
    Hvor har du mønsteret fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et meget simpelt mønster fra Ottobre, men har set lignede andre steder.

      Slet
  4. Fantastisk fine!
    Tettet du sømmene på et vis?

    SvarSlet
  5. hej
    hvor har du fundet dine A mærker henne? hilsen Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare bomuldsskråbånd, hvor jeg har skrevet med en tekstiltusch :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...