29. juli 2012

Masser af striber!

Jeg har været tidligt oppe i dag - og fik dermed mulighed for at få klippet og syet lidt tøj til Alfred. Og ja, det er blevet en stribet omgang! Det er minsandten blevet til endnu to bodyer! De er ganske hyggelige at sy når lige man er kommet i gang med dem :-) Den blåstribede er syet af min gamle bluse som jeg har haft gemt længe fordi jeg synes, at det er nogle fine farver, men ikke vidst, hvad jeg skulle sy af den. Den sort/hvide er nyt stof og har fået detaljer med turkis og orange. Der er et orange mærke i nakken på dem begge. 
Og af to små stribede stofrester er det blevet til to par bukser; et par smalle lange - og et par korte ballonbukser. Strygning var der dog ikke lige tid til, så det er noget krøllet stribet tøj!

5 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du bare kreativ/effektiv :-) Nogle meget fine ting du igen har lavet, og skønne farvesamsætninger. Er også blevet helt vild med orange til de små drengebørn :-)

    Husk min give away

    http://stjernepus.blogspot.dk/

    Kh Nanna

    SvarSlet
  2. Bliver aldrig træt af striber!!! Du er da gået total i body-mood...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle fine ting du har lavet! Kan godt forstå du har gemt det blå stribede stof, for den er da bare rigtig fin!

    SvarSlet
  4. Jeg har læst herinde et par gange og du imponerer mig dybt med alle det tøj du formår at sy. Kæmpe respektnherfra.

    Kh
    Ditte

    SvarSlet
  5. Så mye fint! Er helt imponert over hvor mye du får sydd...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...