1. juli 2012

JULI 2012 = BOYS MONTH !

Så er det blevet d. 1. juli - og første dag i en fantastisk måned med fokus på
skønne hjemmelavede ting til vores dejlige drenge!

Det er tredje gang, at jeg afholder Boys Month - og jeg er sikker på, at det bliver
mindst lige så stor en succes som de andre år!

Der vil i løbet af juli dagligt komme 2-3 Boys Month-relaterede indlæg her på bloggen
og der er allerede 46 bloggere tilmeldt

Ved du ikke, hvad Boys Month er - så læs mere her


En skøn måned, hvor du her på bloggen vil blive præsenteret for en masse nye
"drengeblogs" og kan blive inspireret af en masse drengetemaindlæg.

Hold øje med de mange skønne drenge-giveaways
og kig forbi årets mange BM-blogs (linkliste i sidebar - på vej)

Desuden kommer der hver uge BM-Updates, med en oversigt over alle de
drengeindlæg fra de mange bidragydere, der er blevet lavet i juli.

Deadlines til BM-Updates
Har du lavet et eller flere drengerelaterede indlæg i løbet af juli som du gerne vil bidrage med til Boys Month skal du blot give mig dine links enten blot i en kommentar eller på mail.

Jeg laver fire BM.Updates - de fire mandage i juli: d. 9., d. 16., d. 23. & d. 30. 
Jeg skal have besked søndagene inden, senest kl. 20, hvis du har nogle indlæg du gerne vil bidrage med

Pinterest
Som noget nyt har jeg også oprettet en Boys Month pinterest side.
Jeg er slet ikke færdig med at pinne alle bidragyderne fra alle tre år, men den skulle
gerne ende med at blive en fantastisk inspirationsmekka for hjemmelavede drengeting.


Vil du også gerne bidrage til Boys Month?
Så skriv en kommentar her eller send mig en mail.
Har du ikke tidligere været "drengeblogger" kan du få en præsentation af din blog
læs mere her

Glæd jer! Det bliver en skøn måned - dedikeret til drengeting :-)
 

21 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se en masse skønne drengerelaterede indlæg.. Må hellere se om jeg kan få produceret nogle selv i løbet af måneden.. :)

    SvarSlet
  2. Jeg har linket til din blog i et indlæg og lånt dit BM2012 billede til at reklamere lidt for dig.
    Jeg glæder mig til at se hvad der bliver vist frem og få lidt inspiration. De tidligere år var rigtig gode så forventer at det også bliver godt i år.

    Sommer-hilsner fra Stella.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stella :-)
      Du må sige til, hvis du selv har lyst til at bidrage til BM :-)

      Slet
  3. Jeg vil gerne være med ... så i juli måned vil jeg også sætte fokus på ting til drengene

    Jeg håber det er i orden jeg låner dit billede og skriver et indlæg om det på min blog

    Du finder mig på Superprinsessen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er i øvrigt første gang jeg deltager ... men målet er et indlæg dagligt omkring drenge ting

      Slet
    2. Dejligt at du har lyst til at være med. Du er kommet på listen og jeg laver din præsentation snart :-)

      Slet
  4. Jeg elsker allerede boy month og er glad for at have meldt mig- har sendt dig en mail

    SvarSlet
  5. Fantastisk ide.
    Glæder mig til at følgen med i Boys' Month.

    Glædelig sommer.
    Kirsten

    SvarSlet
  6. Det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske af drenge-ting. Synes det er et super initiativ du har taget. :) Jeg havde overvejet at være med, men ved ikke om jeg får tid til noget i det næste stykke tid - så jeg vil bare nyde alt det som I andre får lavet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lola. Hvis du får tid til at lave et drengeindlæg må du endelig huske at give besked :-)

      Slet
    2. Du kommer lige på listen - også får vi se om det kan motivere dig lidt mere ;-)

      Slet
  7. Med anledning av Boys Month har jag också en give away som du hittar här:
    http://retroknappen.blogspot.se/2012/07/give-away-med-dunderklumpen.html

    Mvh Sofia

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Sofia - der kommer snart et giveaway-indlæg :-)

      Slet
  8. Hej Christine, jeg har lavet en Boys month give away på min blog :-)
    Det bliver nok mit eneste bidrag i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt med en fin strik-giveaway - og dejligt at du er med igen. Og ét bidrag er skam helt fint :-)

      Slet
  9. Har lige lavet et drenge sættøj til en drengebamse på min blog.
    Ved ikke om det tæller til at være med ;)
    Hilsen Lone
    Tjingtjings.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lone - det er noget fint bamsetøj. Du kommer på listen og sig endelig til, hvis du laver flere drengeindlæg her i juli :-)

      Slet
  10. Der kommer lidt sommerferie indover, men har pakket garn og nåle med... Hvis man kigger lidt tilbage i indlæggene er der også bukser etc... :)

    SvarSlet
  11. Jeg har lavet en giveaway på min blog.. stof i drengefarver!

    http://frkfogh.blogspot.dk/2012/07/giveaway-3.html

    SvarSlet
  12. Har sat nyt indlæg på- både med telefon cover og lidt hæklet hue og fleecebluse
    Tjingtjings.blogspot.com

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...