6. juli 2012

Jeg mangler vist ikke overlockertråd!

Jeg er fuld i gang med et omfattende projekt - sortering og nedpakning af næsten alle mine kreating eller i hvert fald dem der umiddelbart står fremme. Jeg har nemlig bogstaveligt talt systue og nu skal alt væk så vi kan holde fødselsdag for Magnus i morgen.

Py, der er meget som skal ryddes væk, men det giver jo anledning til at få sorteret i alt det jeg har liggende fremme. F.eks. fik jeg samlet alt mit overlockertråd i en stor kasse. Jeg har 4 af næsten alle farverne i kassen og ja, flest i turkis, blå og brune farver. De står i to lag og der er også tråd i den nederste kasse ... Og dertil har jeg almindelig sytråd i en masse farver x 5, 4 til overlockeren og en til symaskinen ... Ja, det er ikke just tråd jeg mangler!

2 kommentarer:

  1. Man kan aldrig få for meget tråd;)

    SvarSlet
  2. Man skal da ikke gå ned på udstyr, det er et temmelig brugt udtryk her!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...