14. juli 2012

Færdiggørelse af gamle projekter

Da jeg begyndte at sy til Magnus (på min gamle bernette) var der flere projekter, der ikke blev helt færdige og som har ligget ufærdige siden ... Men nu har jeg taget mig sammen og gjort disse to smækbukser, de blå er desværre næsten for små til Alfred og elefantbukserne (eget mønster) går der lige lidt før han kan passe. Jeg har snydt og sat trykknapper i begge bukser ...


Også er der et af mine første forsøg på at sy en hættetrøje - et bøvlet projekt i velour og fleece syet på en dårlig symaskine og et mærkeligt mønster. Alfred fik lige lov at prøve den på, men den er ikke særlig vellykket og mangler fortsat en knap.
Ja, også kan I lige se modellen i de ternede bilbukser :-)

3 kommentarer:

  1. Syntes genseren så kjempekul ut :-)
    Tenkte at oi, en sånn må jeg sy før jeg leste hva du skrev om den...

    SvarSlet
  2. Sikke fine bukser, du har laver nogle gode detaljer :-) og hvor er han bare kær den bette Alfred :-)

    SvarSlet
  3. Fint er det.

    Det er sådan en god idé med de små biler (ogalt andet) som strygemærker, den må jeg hapse!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...