12. juli 2012

Flere ternede bukser

Så har jeg endelig fået syet disse ternede sommerbukser til drengene, som jeg har klippet for længe siden ...
Endnu et par til Magnus (se hans ternede shorts her) - disse er i knickers længde og med lommer med kantbånd. Jeg har syet dem på en anden måde end jeg plejer så kantbåndet er i et stykke fra sidesøm på forstykket til sammensyningen nederst på bagstykket. Lidt bøvlet at sy, men det bliver meget pænere i indersømmene.

Alfreds helt basis bukser har fået tre applikerede biler på numsen. Jeg lavede en masse af disse små bilsymærker til sidste års Boys Month. De sidder godt på ham og der skal nok komme billeder af dem på senere.

1 kommentar:

  1. Er vild med de ternede bukser med blåt kantbånd... Kunne du ikke tænke dig at vise hvordan du laver slidsen på buksebenene?? Det kan jeg ikke få til at virke....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...