10. juli 2012

Elefant smækbukser

Alfred er begyndt at kunne passe det tøj jeg oprindeligt har syet til Magnus og gemt i tilfælde af at der kom en lillebror. Jeg har dog ikke gemt alt det tøj jeg har syet til Magnus - noget er smidt ud og andet givet væk.

Disse smækbukser har jeg gemt fordi de er syet pænt og sidder godt på en lang slank baby. Det er en af de første applikationer jeg har lavet - en elefant af elefantstof og ternet stof til øret. Der er belægning i det brune elefatntstof. Og en lomme med et lille elefantmærke på numsen.
Den stribede dino var egentlig syet til Magnus, men alle de spændende farvede takker gør den til et fint babylegetøj - bortset fra de uhensigtsmæssige perleøjne ...

Og ja, se han kan stå selv nu - altså op af sofaen i hvert fald ;-)

2 kommentarer:

  1. Åh hvor er han kær i de bukser!
    Åh, indtil nu har jeg gemt alt det jeg selv har syet, men jeg kan jo ikke blive ved på den måde! Må nok til at rydde lidt ud i alt det tøj, men vi håber jo på der engang kommer en mere!
    Er det ikke svært at skille sig af med det man har siddet og syet til sin lille skat?

    SvarSlet
  2. De er virkelig kære... jeg synes der er noget særligt ved at få ens barns gamle tøj i hænderne igen... fordi man har minder forbundet med det...
    Dejligt med smækbukser....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...