22. juli 2012

Bror poloshirts

Identiske poloshirts til drengene - fantastiske ikk´?!
Jeg er yderst tilfreds med dem og de passer drengene perfekt.

Magnus har arvet to skønne Ralph Lauren poloshirts som klæder ham rigtig godt og derfor har jeg længe gerne ville sy en poloshirt til ham - og nu jeg var i gang fik lillebror også en - for af en ½m lækkert finmasket "polo-stof" kan der netop blive til en str. 74 og str. 104.

Jeg syede dem færdige i aftes og kunne ikke vente med at tage billedet - så det er lidt mørkt og jeg har ikke fået strøget kraverne endnu. Netop kraverne er lidt svære at få pæne da de er syet i interlock. Jeg havde tilfældigvis en rest turkis interlock liggende og lige så tilfældigt havde jeg perfekt matchende knapper til.

Jeg håber snart at få tid til at sy flere poloshirts også vil gerne lave en DIY til jer - for jeg skulle nemlig selv lige lave et par sytest af knaplukningen da der er flere måder at sy den på, men hvor jeg foretrækker denne som jeg også synes er nemmest at få pæn.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte! Vil glæde mig til en diy :-))

    SvarSlet
  2. Ihh, hvor er de fine. Jeg elsker når søskende matcher, eller far og søn. SÅ sødt. Nu har jeg selv en dreng og en pige, så det er en lidt større udfordring at få dem til at matche.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine... Virkelig godt lavet :-) så sødt når de matcher...

    SvarSlet
  4. DE er bare flotte! Sindssygt godt håndværk! Synes også faren skal ha' en! ;)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...