8. juli 2012

Boys Months Give Aways

Sikke mange skønne BM-bloggere, der er med til året Boys Month! I har bare været så flittige og engageret - og der er rigtig mange, der har valgt at lave nogle fine drengerelaterede giveaways.

Derfor har jeg lavet en samlet oversigt over dem her: en enestående samling af fantastiske drengeting du har mulighed for at vinde i løbet af Boys Month!

Her på bloggen kan du vinde skønne Avesjov knickers

Flot jakke til en heldig vinder hos Maria

Hos Heidi kan du vinde denne kløver t-shirt (AFSLUTTET)

Bodil udlodder to skønne dråbepuder

Denne søde blæksprutte lavet af Josefine kan blive din

Hos Nanna kan du vinde wallstickers

Jane har lavet en illustration af de tre bukke bruse
Sofia giver bort disse fine retrostoffer

Tamra har atter allieret sig med sin lokale stofbutik, hvor du kan vinde stof og et mønster 

Julie har samlet et drenge-cupcake-kit

Praktisk og superfin barnevognspude kan vindes hos Lise (AFSLUTTET)
Skøn hagesmæk kan vindes hos Line

Britta strikker en lækker vest til en heldig vinder

Hos Emilie kan du vinde en fin tog t-shirt

Skønne stjernebukser kan vindes hos Stine

En bunke drengestof kan vindes hos Frøken Fogh

To fine spisesmække kan vindes hos Maria

Skøn hund kan vindes hos Anna


Har du lavet en drengerelateret giveaway, som ikke er nævnt her
så skriv endelig en kommentar gerne med link :-)

5 kommentarer:

  1. Hvor er det vildt. Der er mange jeg ikke kender, skal vist lige en lille runde i blogland, og håbe på at hældet er med mig.

    SvarSlet
  2. Ja sikke nogle fine ting. Jeg må da også lige lave en lille drenge-give away, når jeg er retur fra ferie:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har også en drenge giveaway med stof..

    http://frkfogh.blogspot.dk/2012/07/giveaway-3.html

    =) Frk Fogh

    SvarSlet
  4. Hos mig finder du også en skøn Give Away til de små :-)

    http://stjernepus.blogspot.dk/

    Mange hilsner Nanna

    SvarSlet
  5. Hos meg finner du også en giveaway nå:
    http://krokodilledesign.blogspot.no/2012/07/giveaway.html

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...